Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Carburateurs schoonmaken en je benzinepomp controleren en indien nodig reviseren.
Vacuumpomp installeren kan ook, maar kost geld en is waarschijnlijk niet nodig.

Geen idee waar je woont..
carbs waren schoon, pomp is nieuw :)

ik weet niet of ik dit weekend al tijd heb.... misschien beter om aanpassingen te doen na het dagje lelystad :P
eens... klinkt als brandstof tekort... zoals bij het omschakelen op de reserve met het benzinekraantje: check pomp, relay (draad en verbindingen) en leidingen
Thnx allen, ik ga één dezer dagen eens met Guntherrex kijken (na Lelystad idd ;) )wat het probleem zou kunnen zijn :) Misschien heb ik tijdens het rommelen aan de accu wat omgebogen oid, of zijn de carbs intussen toch vies geworden. Wie weet, alles nalopen kan nooit kwaad.
 
goed plan, eerst even de schaamranden eraf rijden :)

de project hawk is ook weer iets verder, hoewel er nog een hoop te doen is
yT2PSx4.jpg
 
Morgen Lelystad inderdaad. Ik ben benieuwd, want Zandvoort vond ik eng. Ging me te snel allemaal :+
Gelukkig ken ik het circuit wel want ik heb daar vorig jaar mijn VRO ook gedaan.
 
Laatst bewerkt:
kettingroller gemonteerd en de knippers achter, nog best mooi spul, hopelijk werkt het ook :+
NATpTmu.jpg

8VAzHoa.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft dat nou dezelfde functie als bij zo'n Buell? Of zeg ik nu iets ontzéttend doms? :$

een kettingroller is vooral nuttig als je een andere achterveer op de hawk zet, met een standaard uitlaat kun je de achterkant zo'n 5mm (310mm oog tot oog) opkrikken... dat stuurt iets sneller in... het rubbertje tussen het frame en de ketting slijt dan vele malen sneller weet ik uit eigen ervaring: dit verklaart het nut van een kettingroller
 
Laatst bewerkt:
Aha! Ik heb dus de schokbreker hoger staan, vandaar dat die blokjes worden weggevroten. Stom, niet aan gedacht. |(
Is al ook weer heeeeel lang geleden dat dit gebeurd is.

Zal ook eens over zo'n rolletje nadenken.

ps. pm terug
 
Gaat dat verhogen van de achterkant ook met een NTV? heeft de cardan die ruimte of gaat de hij er dan aan?

Ja hoor, geen probleem :Y het zal altijd wat extra slijtage geven op de cardankoppeling, maar enerzijds vermoed ik dat die verwaarloosbaar is, en anderzijds zijn die units zo makkelijk te krijgen dat ik me daar geen moment druk om zou maken. Het is alleen nogal een gedoe om de achterbrug uit te bouwen en de cardankoppeling te vervangen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan