Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja bij jou kan dat goed, toch nooit lange afstanden.
Wel oppassen dat de accu's niet aan de kook raken...
Dan wacht je even langs de weg en kom je gewoon een kwartiertje later, zo rollen ze daar :z

Net als Suriname, als het regent komen de kinderen pas naar school zodra het op is gehouden met regenen. Want ja, je gaat toch niet door de regen lopen? _O- :}
 
Heeft er toevallig nog iemand interesse voor mijn bugspoiler, puntbak of whatever je zo'n ding wilt noemen.. :P

Zat op mijn 2010 Speed toen ik hem kocht, ik gebruik hem niet. Compleet met bevestigingsmateriaal. Past volgens mij op alle 1050 types met ronde koplampen.
Kleur is Jet Black en heeft wat gebruikerssporen.. Mag weg tegen een prikkie! :)

20160522_182354.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oehh. ...als je even wacht hahaha als ik de triple van morgen haal heb ik interesse ;-) maar dan moet ik de sv wel verkocht hebben
 
Dan wacht je even langs de weg en kom je gewoon een kwartiertje later, zo rollen ze daar :z

Net als Suriname, als het regent komen de kinderen pas naar school zodra het op is gehouden met regenen. Want ja, je gaat toch niet door de regen lopen? _O- :}


En autorijden kan ook niet want dan zijn de wegen glad
 
Dan wacht je even langs de weg en kom je gewoon een kwartiertje later, zo rollen ze daar :z

Net als Suriname, als het regent komen de kinderen pas naar school zodra het op is gehouden met regenen. Want ja, je gaat toch niet door de regen lopen? _O- :}


He we zijn allemaal Nederlanders, maar de caribische inslag maakt het gewoon beter/gemakkelijker te behappen.
Dat gestress in de rest van de wereld allemaal |(


Ik doe niet aan sport dus ik hoef niet te scoren


 
He we zijn allemaal Nederlanders, maar de caribische inslag maakt het gewoon beter/gemakkelijker te behappen.
Dat gestress in de rest van de wereld allemaal |([~[url="http://i275.photobucket.com/albums/jj282/gingergirl25/smileys/lol33.gif"]afbeelding~][/URL]
Overigens dacht ik dat de schaduw het grootste goed was in Suriname en in ieder geval ook Sint Maarten. Veel te heet om in de zon te moeten bewegen, denken en laat staan werken :X

Geef ze geen ongelijk. Destijds in Suriname was het 39 graden, dan wil je alleen maar hangmatteren onder een boom in de schaduw met een parbo aan je zijde :)
 
Ik ben verkocht. ...wat rijd dat lekker en toch soepel....
Wel wennen aan de bak, kon moeilijk schakelen ...maar misschien was dat omdat de motor.nog niet goed warm was....verder prima! Nu zsm mijn motor de deur uit....dan koop ik hem
 
Ik ben verkocht. ...wat rijd dat lekker en toch soepel....
Wel wennen aan de bak, kon moeilijk schakelen ...maar misschien was dat omdat de motor.nog niet goed warm was....verder prima! Nu zsm mijn motor de deur uit....dan koop ik hem


Wat onverwacht...

Gefeliciteerd!
 
Ik ben verkocht. ...wat rijd dat lekker en toch soepel....
Wel wennen aan de bak, kon moeilijk schakelen ...maar misschien was dat omdat de motor.nog niet goed warm was....verder prima! Nu zsm mijn motor de deur uit....dan koop ik hem

Je hebt op de motor van Bob gereden? (Losbol dus ;) )
Mooie prijs voor een 1050. Hij heeft mijn oude 1050 gekocht (ook met een flink aantal km)
Hij is eerlijk en genoeg technisch onderbouwd om een motor van te kopen. (In ieder geval had / heeft ie meer verstand van de speedys dan ik heb :+ )
 
Laatst bewerkt:
Je hebt op de motor van Bob gereden? (Losbol dus ;) )
Mooie prijs voor een 1050. Hij heeft mijn oude 1050 gekocht (ook met een flink aantal km)
Hij is eerlijk en genoeg technisch onderbouwd om een motor van te kopen. (In ieder geval had / heeft ie meer verstand van de speedys dan ik heb :+ )

Jep! Haha hij reed heerlijk...mooi soepel...geen rare geluiden...voelde ook goed...bob is inderdaad eerlijk.
Hoop deze dagen me motor te verkopen...dan ga ik weer naar hem toe..
 
Overigens dacht ik dat de schaduw het grootste goed was in Suriname en in ieder geval ook Sint Maarten. Veel te heet om in de zon te moeten bewegen, denken en laat staan werken :X

Geef ze geen ongelijk. Destijds in Suriname was het 39 graden, dan wil je alleen maar hangmatteren onder een boom in de schaduw met een parbo aan je zijde :)


Tis hier wat frisser maar 33 - 35 graden. Ook genoeg om te willen hangmatteren als je er niet uitwaait bij 8 bft :( Maar das voor toeristen weg gelegd. Dus ik lijd hier een heel hard leven. Arme mij.


Ik ben verkocht. ...wat rijd dat lekker en toch soepel....
Wel wennen aan de bak, kon moeilijk schakelen ...maar misschien was dat omdat de motor.nog niet goed warm was....verder prima! Nu zsm mijn motor de deur uit....dan koop ik hem


Wat onverwacht...

Gefeliciteerd!

_O- idd totaal onverwacht.

Dat schakelen, dat gaat rete soepel als je de motor beter kent. Als je de toerentallen goed kent tussen de versnellingen dan snikt die zo in het volgende verzet. Als je te scheeft zit dan biedt tie weerstand jah. Je moet wel laten weten wie er de baas is })


*D
 
Tis hier wat frisser maar 33 - 35 graden. Ook genoeg om te willen hangmatteren als je er niet uitwaait bij 8 bft :( Maar das voor toeristen weg gelegd. Dus ik lijd hier een heel hard leven. Arme mij.



*D
als je moet werken in die hitte, arme jij ja _O- beetje zoutscheppen op de vlaktes ofzo? Ow wacht dat was Sint Maarten |(
 
Interessant, lees er meer goeds over. Voordeel tov pure sportband is minder slijtage en sneller opwarmen bij koude buiten temp. niet?
Ik denk dat zachter rubber sneller opwarmt, dus een sportband zal iets sneller opwarmen dan een sport-tourband.

Wat ze bedoelen is dat ondanks dat het een sport-tourband is met harder rubber, dat ie toch erg snel opwarmt.
 
Ik denk dat zachter rubber sneller opwarmt, dus een sportband zal iets sneller opwarmen dan een sport-tourband.

Wat ze bedoelen is dat ondanks dat het een sport-tourband is met harder rubber, dat ie toch erg snel opwarmt.
Klopt, maar een sportband koelt ook veel sneller af en komt daardoor moeilijker op temperatuur bij koud/nat weer. Plus dat je minder hard accelereert en afremt om de band op te warmen onder die condities.
 
Klopt, maar een sportband koelt ook veel sneller af en komt daardoor moeilijker op temperatuur bij koud/nat weer. Plus dat je minder hard accelereert en afremt om de band op te warmen onder die condities.
Goed punt :Y

Ik rijd zelf zeer zelden onder koude omstandigheden, laat staan in de regen (tenzij ik net pech heb). Dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Maar idd, als je vaker bij koud en/of nat weer rijdt, dan zou ik zeker zo'n sport-tour nemen :)
 
_O- idd totaal onverwacht.

Dat schakelen, dat gaat rete soepel als je de motor beter kent. Als je de toerentallen goed kent tussen de versnellingen dan snikt die zo in het volgende verzet. Als je te scheeft zit dan biedt tie weerstand jah. Je moet wel laten weten wie er de baas is })


*D

Ja dat merkte ik al een klein beetje bij het schakelen....we zullen het zien, hopelijk morgen de sv verkopen & dan bob een belletje geven haha
 
Ik denk dat zachter rubber sneller opwarmt, dus een sportband zal iets sneller opwarmen dan een sport-tourband.

Wat ze bedoelen is dat ondanks dat het een sport-tourband is met harder rubber, dat ie toch erg snel opwarmt.

Grote voordeel is dat de bedrijf temperatuur lager ligt als bij een sportband. Je hebt dus niet veel warmte nodig om voldoende grip uit de banden t halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan