Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de input, ga sowieso proefrijden om na te gaan hoe de speed mij bevalt. Ben 34, zegt natuurlijk niet alles. Wellicht dat ik na het proefritje al zeg dat het toch veel te zwaar zal zijn.
 
Bedankt voor de input, ga sowieso proefrijden om na te gaan hoe de speed mij bevalt. Ben 34, zegt natuurlijk niet alles. Wellicht dat ik na het proefritje al zeg dat het toch veel te zwaar zal zijn.

Gewoon op je gevoel af gaan.
Een Speed en 3 cilinders in het algemeen hebben niet zo'n giftige gasreactie als bijv sommige 2 of 1 cilinders, ik vind persoonlijk de Speed erg gemakkelijk te rijden. :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon op je gevoel af gaan.
Een Speed en 3 cilinders in het algemeen hebben niet zo'n giftige gasreactie als bijv sommige 2 of 1 cilinders, ik vind persoonlijk de Speed erg gemakkelijk te rijden. :)


Zo is dat, de Speed heeft een mooie lineaire vermogensafgifte en verrast je dus niet zo snel
 
:^

behalve dan als je niet bedacht bent op het acuut vrijkomen van koppel, in vergelijk met een lesmotor. Je voelt die klinkers gewoon onder je wegtrekken _O-
 
True!

Toen ik op m'n 27e een KTM smc 690 kocht kon ik overigens ook niet normaal doen..


Dan heb ik een rot bericht voor je. Ik kan mijzelf (41,9) nog steeds niet gedragen op mijn KTM of Speedy. Echt kansloos. Dus dat je wijzer wordt met leeftijd betwijfel ik zeer.

gewoon proberen die hap en als het bevalt ben je verkocht. Het zit hem in je brain-rechterhand connectie. Die motor doet niets raar als je het ook niet doet.

:W
 
Dan heb ik een rot bericht voor je. Ik kan mijzelf (41,9) nog steeds niet gedragen op mijn KTM of Speedy. Echt kansloos. Dus dat je wijzer wordt met leeftijd betwijfel ik zeer.

gewoon proberen die hap en als het bevalt ben je verkocht. Het zit hem in je brain-rechterhand connectie. Die motor doet niets raar als je het ook niet doet.

:W


Mooi gesproken!
 
LOL, dacht dat je naar de Eifel was.........dus ik had je eigenlijk bij Maas verwacht. :P
Btw, wist niet dat Stephan de kroon overgedragen had aan Sascha (kok)

En idd zoals hierboven ook gevraagd.......hoe bevalt de Beemer (trillingen/sturen?)
Ik wist dat daar sprake van was. Dat het al rond was wist ik nog niet.
 
Allememaggies, de overstap naar nummertje 50 is me even ontgaan, maar ik ben er ook weer bij!

Ook gelijk even een update over mijn speedy:

Ik heb het advies van de mensen hier opgevolgd en mijn dynamo laten herwikkelen bij Sevior zie hier het resultaat:

VVLmY4hl.jpg


qIHJ1iZl.jpg


Ik kan niets anders zeggen dan vakwerk! erg netjes, en 3 jaar garantie!

3fxk7Xtl.jpg


Inmiddels zit hij er ook weer in, en werkt de speed weer naar behoren!

Dat wordt weer kilometers maken! :] :]
 
Laatst bewerkt:
Allememaggies, de overstap naar nummertje 50 is me even ontgaan, maar ik ben er ook weer bij!

Ook gelijk even een update over mijn speedy:

Ik heb het advies van de mensen hier opgevolgd en mijn dynamo laten herwikkelen bij Sevior zie hier het resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kan niets anders zeggen dan vakwerk! erg netjes, en 3 jaar garantie!

[afbeelding]

Inmiddels zit hij er ook weer in, en werkt de speed weer naar behoren!

Dat wordt weer kilometers maken! :] :]
Ziet er goed uit *O*
 
Allememaggies, de overstap naar nummertje 50 is me even ontgaan, maar ik ben er ook weer bij!

Ook gelijk even een update over mijn speedy:

Ik heb het advies van de mensen hier opgevolgd en mijn dynamo laten herwikkelen bij Sevior zie hier het resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kan niets anders zeggen dan vakwerk! erg netjes, en 3 jaar garantie!

[afbeelding]

Inmiddels zit hij er ook weer in, en werkt de speed weer naar behoren!

Dat wordt weer kilometers maken! :] :]

Netjes gedaan!

Nu kun je weer knallen! *O*
 
Laatst bewerkt:
En nu heb ik dus een set originele 2011-2015 model koplampen liggen.
Compleet met alle toebehoren.

Zijn er hier nog mensen die er eventueel interesse in hebben?

Graag een PM als je er belang bij hebt! :)

20160514_155353.jpg

20160514_155344.jpg

20160514_155406.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staat 'm veel beter :Y :Y

Btw, zijn dat conti's op je speed? en zo ja, welk type en hoe bevallen ze?

Jup, zijn Sport Attack 2 van Continental. Stukken beter als de 1, ontzettend snel warm, veel feedback en schijnen lang mee te gaan. Zijn ook al een aantal keer als beste uit de test gekomen.

Reed op m'n vorige motoren bijna altijd met Bridgestone BT016R maar deze banden zijn misschien wel net zo goed!
 
Jup, zijn Sport Attack 2 van Continental. Stukken beter als de 1, ontzettend snel warm, veel feedback en schijnen lang mee te gaan. Zijn ook al een aantal keer als beste uit de test gekomen.

Reed op m'n vorige motoren bijna altijd met Bridgestone BT016R maar deze banden zijn misschien wel net zo goed!


Zijn fijne banden jah. Nu heb ik niet veel problemen met "koude" banden. Maar plakken deden ze wel. Ik heb wel minder kms mee kunnen rijden dan met de standaard MPP banden. Dat zou ook te verklaren kunnen zijn door dat mijn rijstyle ook wat veranderd is gedurende de jaren.


Update startmotor :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Het gaat caribisch :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan