Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de Sport Attack 2 ook gehad, gingen wat minder lang mee dan de Sportmart van Dunlop. Ook bij nat weer minder grip vond ik. Bij droog weer vond ik ze wel heel goed.
 
... triple staat bovenaan mijn lijstje ...

eens met eerdere reakties op je bericht:

safety -ook voor medeweggebruikers- zit tussen je oren en een S3 is misschien nog wel voorspelbaarder qua motorkarakter dan z'n kleine broertje, de Striple.

Dat 675 blok gaat boven de 8k-13k rpm echt 'aan', terwijl de 1050 er altijd in overvloed is. Striple rijdt wel makkelijk/lichter waar S3 vooral bij betere bochtenwerk wat log en onderstuurd voelt. Dat hebben ze vanaf dit modeljaar eindelijk gefixed.

Met beiden kan je veel (on)veilige lol hebben en lenen zich zeer goed voor zowel woon-werk, lang touren als beetje circuit gebruik.

Zou met weinig 'anticipatie' ervaring ook voor ABS gaan. Kan je redding zijn als je te ongeduldig situatie verkeerd inschat!

Veel suc6 en plezier met zoeken en proefrijden!

Mijn zwaar geknuffelde full option witte S3 (2006) staat overigens bij Roké in Mijdrecht op nieuwe baas te w8en. Mss wat voor je?
 
Twee beesten bij elkaar!

DSC03431_zpshfd0lict.jpg~original
 
Ik zoek nieuwe voorremblokken voor m'n 2012 Speed Triple. Goede alternatieven voor de originele?

Ik heb laatst rondom nieuwe blokken laten monteren en het is nu alsof je een anker overboord gooit..!

Een maat heeft deze blokken ook op zijn circuit motor maar ik kan ff niet op de naam komen, ik ga het ff navragen.. :)
 
Allememaggies, de overstap naar nummertje 50 is me even ontgaan, maar ik ben er ook weer bij!

Ook gelijk even een update over mijn speedy:

Ik heb het advies van de mensen hier opgevolgd en mijn dynamo laten herwikkelen bij Sevior zie hier het resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kan niets anders zeggen dan vakwerk! erg netjes, en 3 jaar garantie!

[afbeelding]

Inmiddels zit hij er ook weer in, en werkt de speed weer naar behoren!

Dat wordt weer kilometers maken! :] :]


*O* *O* *O*
goed bezig
nu weer lekker :] :] :]
 
Jup, zijn Sport Attack 2 van Continental. Stukken beter als de 1, ontzettend snel warm, veel feedback en schijnen lang mee te gaan. Zijn ook al een aantal keer als beste uit de test gekomen.

Reed op m'n vorige motoren bijna altijd met Bridgestone BT016R maar deze banden zijn misschien wel net zo goed!

Hmm volgende set toch maar eens overstapen. Rij eigenlijk altijd Michelins, maar de huidige 3ct's vallen tegen qua slijtage patroon. Op de een of andere manier cupt de achterband.
 
Hmm volgende set toch maar eens overstapen. Rij eigenlijk altijd Michelins, maar de huidige 3ct's vallen tegen qua slijtage patroon. Op de een of andere manier cupt de achterband.

Heb ik ook..beetje raar slijtpatroon achter, ik merk daar met rijden niet veel van.

Grip heeft tie genoeg! als het voor was had ik me er meer zorgen om gemaakt..
 
Hmm volgende set toch maar eens overstapen. Rij eigenlijk altijd Michelins, maar de huidige 3ct's vallen tegen qua slijtage patroon. Op de een of andere manier cupt de achterband.

Hij cupt inderdaad verschrikkelijk. Had ik ook wel verwacht met dit profiel. Slijtage valt me mee. Nu 3500 km mee gereden (enkel Oostenrijk, Dolomieten, Zwarte Woud en Eifel), niet bepaald rustig, maar kan er nog wel 2000 km bijzetten denk ik. De 2CT was na 4500 écht op...

Waarom zou Michelin het profiel hebben veranderd?
 
Heb ik ook..beetje raar slijtpatroon achter, ik merk daar met rijden niet veel van.

Grip heeft tie genoeg! als het voor was had ik me er meer zorgen om gemaakt..

Voor helemaal niet, daar slijt ie mooi rond. Alleen van dat cuppen achter merk ik wel tijdens mooie hellingshoeken, merk dan dat achter de ingezette lijn niet helemaal wil volgen.

Gelukkig ben ik niet de enige met dit verschijnsel ;) een recall van michelin zou nu niet verkeerd uit komen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan