Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
eens met eerdere reakties op je bericht:

safety -ook voor medeweggebruikers- zit tussen je oren en een S3 is misschien nog wel voorspelbaarder qua motorkarakter dan z'n kleine broertje, de Striple.

Dat 675 blok gaat boven de 8k-13k rpm echt 'aan', terwijl de 1050 er altijd in overvloed is. Striple rijdt wel makkelijk/lichter waar S3 vooral bij betere bochtenwerk wat log en onderstuurd voelt. Dat hebben ze vanaf dit modeljaar eindelijk gefixed.

Met beiden kan je veel (on)veilige lol hebben en lenen zich zeer goed voor zowel woon-werk, lang touren als beetje circuit gebruik.

Zou met weinig 'anticipatie' ervaring ook voor ABS gaan. Kan je redding zijn als je te ongeduldig situatie verkeerd inschat!

Veel suc6 en plezier met zoeken en proefrijden!

Mijn zwaar geknuffelde full option witte S3 (2006) staat overigens bij Roké in Mijdrecht op nieuwe baas te w8en. Mss wat voor je?

Bedankt voor je bericht :Y
Juist omdat ik las dat de speed vaak voorspelbaarder word aangegeven is dat ook een reden voor mijn eerste keuze geweest. Dat, en het blijft natuurlijk een prachtige machine! Zag er van het weekend weer een paar voorbij rijden op de snelweg :9~
 
Bedankt voor je bericht :Y
Juist omdat ik las dat de speed vaak voorspelbaarder word aangegeven is dat ook een reden voor mijn eerste keuze geweest. Dat, en het blijft natuurlijk een prachtige machine! Zag er van het weekend weer een paar voorbij rijden op de snelweg :9~~

Die snappen het niet helemaal .. ;)
 
Voor helemaal niet, daar slijt ie mooi rond. Alleen van dat cuppen achter merk ik wel tijdens mooie hellingshoeken, merk dan dat achter de ingezette lijn niet helemaal wil volgen.

Gelukkig ben ik niet de enige met dit verschijnsel ;) een recall van michelin zou nu niet verkeerd uit komen _O-


Foto zegt meer dan woorden ;)

Recall..jaja goedkoop bandjes scooore hea :z

:W
 
Tripleklus hoe bevalt de roudtec 01? Ik ben ze ook aan t overwegen


De roadtec 01 achterband heb ik in combinatie met de M7RR voorband, achterband zit er nou 2600km op voornamelijk mee in de Eifel gereden. Zowel nat als droog doen ze het uitstekend, ben er net zo blij mee als de oude Sportsmart!
 
Allememaggies, de overstap naar nummertje 50 is me even ontgaan, maar ik ben er ook weer bij!

Ook gelijk even een update over mijn speedy:

Ik heb het advies van de mensen hier opgevolgd en mijn dynamo laten herwikkelen bij Sevior zie hier het resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kan niets anders zeggen dan vakwerk! erg netjes, en 3 jaar garantie!

[afbeelding]

Inmiddels zit hij er ook weer in, en werkt de speed weer naar behoren!

Dat wordt weer kilometers maken! :] :]


Kijk, dat zijn goeie berichten!
 
De roadtec 01 achterband heb ik in combinatie met de M7RR voorband, achterband zit er nou 2600km op voornamelijk mee in de Eifel gereden. Zowel nat als droog doen ze het uitstekend, ben er net zo blij mee als de oude Sportsmart!

Oke mercikes volgende maand laat ik ze erop zetten :P
 
Zo eindelijk dan de startmotor op kunnen halen. Gelijk na het werk het ding erin gepurkt. Starten lopen *O* *O* *O* Blijft toch een super motor. Maar wel een met haar op de tanden. Slijtage is te verwachten met bijna 90.000 km. Maar daar zit ik niet op te wachten.

Heb dus een twedehands startmotor gekocht. Die was bovenverwachting netjes. Was van een 2010 model dat past gewoon ook op een 2007.

Eindelijk weer een van de twee brommers uit de ziektewet. Alleen nog ff wachten op de fancy klaar voor mij gemaakte met nieuwe alles en shims op mijn nivo (eentje waarschijnlijk :X ) gestapeld voor de crossert, terug komt uit de "steeds". Nu is het budget voor 2017 ook al op |(


*D
 
Zo eindelijk dan de startmotor op kunnen halen. Gelijk na het werk het ding erin gepurkt. Starten lopen *O* *O* *O* Blijft toch een super motor. Maar wel een met haar op de tanden. Slijtage is te verwachten met bijna 90.000 km. Maar daar zit ik niet op te wachten.

Heb dus een twedehands startmotor gekocht. Die was bovenverwachting netjes. Was van een 2010 model dat past gewoon ook op een 2007.

Eindelijk weer een van de twee brommers uit de ziektewet. Alleen nog ff wachten op de fancy klaar voor mij gemaakte met nieuwe alles en shims op mijn nivo (eentje waarschijnlijk :X ) gestapeld voor de crossert, terug komt uit de "steeds". Nu is het budget voor 2017 ook al op |(


*D


Je moet er even op wachten maar an ben je ook weer extra gelukkig!

Hoe gaat het met de druifjes?
 
Je moet er even op wachten maar an ben je ook weer extra gelukkig!

Hoe gaat het met de druifjes?


Ja wachtuh B| ik heb wel gedult maar niet zo veel!
Ik heb haar een maand straf belooft }) })

Maar iig weer mobiel om tussen het verkeer door te schieten. Elke morgen aan moeten schuiven in de file sucks big time. Morgen weer als vanouds gewoon tussen door. Weer lachen naar de stilstaande en langzaam rijdende autos.


De druiffies worden alweer blauw. Over 6 weken weer oogsten. Dan rap snoeien en eind oktober weer. Niet echt rijk in Frankrijk.... Lijkt bijna op hard werken.


:W
 
Ja wachtuh B| ik heb wel gedult maar niet zo veel!
Ik heb haar een maand straf belooft }) })

Maar iig weer mobiel om tussen het verkeer door te schieten. Elke morgen aan moeten schuiven in de file sucks big time. Morgen weer als vanouds gewoon tussen door. Weer lachen naar de stilstaande en langzaam rijdende autos.


De druiffies worden alweer blauw. Over 6 weken weer oogsten. Dan rap snoeien en eind oktober weer. Niet echt rijk in Frankrijk.... Lijkt bijna op hard werken.


:W


Geduld hebben is wat lastig...

Files zijn ook niet leuk maar met een motorfiets worden ze wel weer grappig, net als verkeersdrempels!

Twee keer per jaar oogsten? Dan gaat het routine worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan