lijm verwijderen

etpwn

Die hard MF'er
18 okt 2009
591
0
ik heb stikkers van mijn(kunststof) kuip verwijderd.
dit ging redelijk goed,alleen blijft er een laag lijm achter.
Hoe kan ik dit het gemakkelijkst verwijderen?
terpetijm of nagelremover of ........

Wie heeft een goede tip hiervoor?
 
Gewoon wat warmer maken met een fone en met warm water en zeepsop. Zo beschadig je niets en door hitte toe te voegen wordt de lijm lekker zacht. Niet te lang verwarmen!
 
Haal gewoon HG lijmverwijderaar in de winkel. Beschadigd JE Lak niet en het is er in een paar seconden af. Snel, goedkoop en eenvoudig.

Overal te koop, en op trollen zoals hierboven met pindakaas negeer je liever.
Gewoon links laten liggen... :9
 
Laatst bewerkt:
Haal gewoon HG lijmverwijderaar in de winkel. Beschadigd JE Lak niet en het is er in een paar seconden af. Snel, goedkoop en eenvoudig.

Overal te koop
, en op trollen zoals hierboven met pindakaas negeer je liever.
Gewoon links laten liggen... :9

Da's toevallig, net zoals lampolie alleen dan wat voordeliger ;)
(en het werkt overigens ook prima voor het verwijderen van kettingsmeer van je achterwiel)
 
Het noemt eigenlijk HG sticker-oplosser, vind je in elke doe-het-zelf handel voor een euro of drie.

Ook goed voor andere klusjes zoals stickerlijm, rubberlijm, plakband, teerspatten, smeervlekken, olie, hakstrepen.
Stond hier laatst in de Action voor minder dan 3 euro te koop.
Maar dan wel in belgie, ik weet niet of de action in nederland hetzelfde doet.
 
Laatst bewerkt:
Het noemt eigenlijk HG sticker-oplosser, vind je in elke doe-het-zelf handel voor een euro of drie.

Ook goed voor andere klusjes zoals stickerlijm, rubberlijm, plakband, teerspatten, smeervlekken, olie, hakstrepen.
Stond hier laatst in de Action voor minder dan 3 euro te koop.
Maar dan wel in belgie, ik weet niet of de action in nederland hetzelfde doet.

Als ik het informatieblad lees van de HG stickeroplosser, kan ik je alleen maar een levensgevaarlijke milieu crimineel noemen, het spul is giftig voor het milieu en zeer schadelijk voor de eigen gezondheid.

http://ftp.hginternational.com/THE ...A SHEET/nl.nl.160 HG stickeroplosser 1.00.pdf

Geef mij maar pindakaas. Lekker, gezond en het verwijderd stickerlijm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan