Knuppel in het hoenderhok

Harpop

Rookie
6 mei 2016
24
0
Groningen
Sinds een paar maanden woon ik dicht bij een nieuwe verkeerssituatie in de stad Groningen, tussen de Hoogte en de Indische buurt.
En ik krijg een BLOEDHEKEL aan motorrijders, maar dan ook ECHT een bloedhekel!!!!

even voorstellen:
ik kom al vanaf 1968 naar de TT in Assen
vóór dat ik m'n achttiende verjaardag vierde stond er al een motor in de schuur, heb ook direct m'n rijbewijs gehaald.
was/ben geabonneerd op Motor en Moto73 vanaf het begin, heb ze nog allemaal!
had LP's met motorgeluiden ( engelse opnames van TT van Man).
ga naar classicevenementen en geniet van zware viertakten en snerpende tweetakten.
en ja ik ben inmiddels een "ouwe l#l".

Maar wat er tegenwoordig op de openbare weg gebeurt, is afgrijselijk, ik vind dat het lawaai en de manier waarop (helaas) de meeste motorrijders zich gedragen afschuwelijk.
Dan denk ik als oud-motorliefhebber, dat ik al een hekel krijg aan motorrijders .....laat staan de "gewone burger/ bewoner" in Groningen, in Nederland. Want het zal niet alleen hier , 100 meter van m'n huis zijn!

Ik zal wel heel veel nare vervelende opmerkingen krijgen, het zij zo.
Maar motorrijders in Nederland.....denk een na.


Harpop
 
Sommige motorrijders gedragen zich inderdaad als debielen. Kan ik begrijpen.

Maar is het lawaai zoveel anders dan 30 jaar geleden? Techniek is alleen maar verbeterd wat dat betreft. Wat maakt het dat motoren nu ineens meer lawaai maken voor je?
 
Laatst bewerkt:
Welkom op MF!

Begrijp je ergernis min of meer. Maar er zijn al meerderen van dergelijke topics te vinden op dit forum.
 
Nederland is dichtbevolkt en daarom hebben we mooie wetgeving voor oa het beperken van geluidsoverlast. Dan blijft het een beetje leefbaar. Sommige mensen vinden dat die regels niet voor hen gelden net zoals dat er mensen zijn die denken dat ze Rossi zelf zijn en snelheidslimieten niet voor hun gelden. Daarom verschijnen er topics zoals "Motor in beslag genomen wegens rijden zonder dB-killer" die dan gevuld worden met huillies die ook zonder db killer rijden. Als je herrie wil maken dan zout je maar een end op naar een plek waar niemand er last van heeft.
 
Maar wat er tegenwoordig op de openbare weg gebeurt, is afgrijselijk, ik vind dat het lawaai en de manier waarop (helaas) de meeste motorrijders zich gedragen afschuwelijk.

Wat gebeurt er dan dat het een predicaat als 'afgrijselijk' verdiend?

Op welke manier gedragen de meeste motorrijders zich dat dit het predicaat 'afschuwelijk' verdiend?

Wat bedoel je met 'de meeste' motorrijders? Diegenen die jij ziet bij je huis? Diegenen die jij ziet overall? Of daadwerkelijk het overgrote deel van de motorrijders?

Voel je een beetje waar ik heen wil?
 
Ik ben ook wel benieuwd wat de druppel was om te besluiten hier je gal te spuwen.

Het leest een beetje als een tirade na een aanvaring met iets of iemand zeg maar.
 
full

full

full
 
Weet je wat pas afgrijselijk is? Van die zeikers zoals TS. Zijn er geen motorrijders dan rijden er wielrenners in de weg of komt de rook van de BBQ van de buren de verkeerde kant op.

Ga iets doen in je leven waar je vrolijk van wordt.
 
Helemaal mee eens. Ik heb ook een hekel aan motorrijders. Alleen mijn hekel aan automobilisten is nog veel groter.
 
Nou mooi , en door :Z :Z tjezus wat een zeur ,en dan met zulk lekker weer
 
Ik heb al sinds mijn 15e een bloedhekel aan motorrijders..... :+ but if you can't beat them,join them ;)Of mag je van de directrice geen motor meer rijden? Get a life man. _O- Ohh,het is vrijdag weer, *O* Bier en chips, *O*
 
Laatst bewerkt:
Sommige motorrijders gedragen zich inderdaad als debielen. Kan ik begrijpen.

Maar is het lawaai zoveel anders dan 30 jaar geleden? Techniek is alleen maar verbeterd wat dat betreft. Wat maakt het dat motoren nu ineens meer lawaai maken voor je?


hij heeft zijn gehoorapparaatje aangezet _O-
 
Het is maar net wat je erg vindt, mij begint het pas te ergeren als er debielen zijn die ergens om een uur of 2 - 3 in de ochtend met auto/motor aan het racen zijn in de buurt.
Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak, overdag zet ik gerust een klapstoel neer, flessen fris/bier erbij en genieten maar *O*
 
nou oke sorry ik kwam er gister nog langs.

Maar we zijn ons allen er bewust van dat er idioten tussen zitten hoor.
 
TS is er zo eentje die mensen niet dezelfde lol gunt als hij vroeger heeft gehad, omdat hij het inmiddels niet meer kan/mag. Oftewel, een verzuurde ouwe sjaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan