Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik word gewoon van twee kanten op m'n huid gezeten. Maar ik ben op dit moment banger voor Halflive, die woont dichterbij.

Remslangen zitten er trouwens op, en ik heb een busje DOT4 in de schuur staan. Nu even op zoek naar een stukje transparante slang voor op de klauw, en dan de zaak ontluchten. Komt goed dus.






BMWoman, ik zou de oven nog maar niet voorverwarmen.
 
Nee, ik word gewoon van twee kanten op m'n huid gezeten. Maar ik ben op dit moment banger voor Halflive, die woont dichterbij.

Remslangen zitten er trouwens op, en ik heb een busje DOT4 in de schuur staan. Nu even op zoek naar een stukje transparante slang voor op de klauw, en dan de zaak ontluchten. Komt goed dus.






BMWoman, ik zou de oven nog maar niet voorverwarmen.
Mijn hoofd zat te vol met andere dingen anders had ik zaterdag al bij je op de stoep gestaan. Hoe kan je nu stoppen voor een stukje transparante slang? Dat zit op je accu!
 
Ah....verrek....nooit aan gedacht. Maar IJzervreter had een mooi voorstel. Die heeft een apparaatje, een soort van kapoedastertje of zo, en daarmee is de rem in een minuutje ontlucht.
 
Ah, dus je bent net terug van de proefrit?

We moeten nog even afspreken maar in de tijd dat Dep koffie zet zou die klauw ontlucht moeten zijn.

Ik heb zo,n vacuümpomp met adapters ooit gekocht voor het ontluchten van mijn koppelingscilinder die achter het blok zit op een onmogelijke plek. Via het aanwezige rvs ontluchtingsslangetjes kon ik zo onder de buddy aansluiten en doorpompen. Ideaal.
 
We moeten nog even afspreken maar in de tijd dat Dep koffie zet zou die klauw ontlucht moeten zijn.

Ik heb zo,n vacuümpomp met adapters ooit gekocht voor het ontluchten van mijn koppelingscilinder die achter het blok zit op een onmogelijke plek. Via het aanwezige rvs ontluchtingsslangetjes kon ik zo onder de buddy aansluiten en doorpompen. Ideaal.


Een Mity Vac ?
 
Kunnen jullie het tempo niet iets laten zakken? })

Het gaat me net allemaal te snel...... :+


(goed dat je hem helpt, IJzertje.) ;)
 
Appelpunt dus.

Over massa gesproken......


Ik durf het bijna niet te vragen...........



Maar ik heb zojuist een kluis van 90 kg gekocht en die moet naar de eerste verdieping
 
Appelpunt dus.

Over massa gesproken......


Ik durf het bijna niet te vragen...........



Maar ik heb zojuist een kluis van 90 kg gekocht en die moet naar de eerste verdieping

Moet ik spanbanden meenemen of is dat ding redelijk hanteerbaar?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan