Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
FAKE NEWS!





Hij heeft geen snor. :+
Dat kan niet. Als hij een beetje beroeps eer heeft zal hij een snor moeten dragen. Je kan toch geen "En waar denken wij dat wij mee bezig zijn" vragen zonder snor? Dan wordt je toch weggelachen?
 
Laatst bewerkt:
Kun je nagaan wat er gebeurt bij een "zo, mevrouwtje..."
 
Dat kan niet. Als hij een beetje beroeps eer heeft zal hij een snor moeten dragen. Je kan toch geen "En waar denken wij dat wij mee bezig zijn" vragen zonder snor? Dan wordt je toch weggelachen?

Ik moet altijd lachen bij het "Reden wij niet te hard?"

Dat deed je zeker, je haalde zelfs in. ;)
 
Ik blijf de standaard-vraag leuk vinden: "Heeft u enig idee waarom wij u staande houden?" "Nee, ik niet, maar ik hoop dat u het wel weet....." O-)
 
Volgens mij heeft de Dep. zo "breaking news"!!! })

Verklap nog niks, maar kan al wel zeggen, dat het iets is met een ventieltje.... :+
 
Het ding stuurt wel zwaar zonder wind in de bandjes. Maar goed, die kan ik wel even oppompen. Bosso, hoeveel dagen heb ik daar nog voor?
 
Het ding stuurt wel zwaar zonder wind in de bandjes. Maar goed, die kan ik wel even oppompen. Bosso, hoeveel dagen heb ik daar nog voor?

A) laten we het er eerst eens over hebben dat je jouw camera niet verticaal moet houden. B|





Je bent toch geen meisje van 17?











:+

B)
large_wide_pkn_20_zone.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook wat met die moderne digitale communicatie. Wat is er mis met een telefoon met een krulsnoer?
Ga je die plastic bekleding om je tellers nog terugzetten?

Mooie vorderingen, jammer dat je nog een week moet wachten. Heb je nog wel een week om er er vers filterje en olie in te doen.
 
Dat is ook wat met die moderne digitale communicatie. Wat is er mis met een telefoon met een krulsnoer?
Ga je die plastic bekleding om je tellers nog terugzetten?

Mooie vorderingen, jammer dat je nog een week moet wachten. Heb je nog wel een week om er er vers filterje en olie in te doen.


Filtertje en olie zijn al ververst, en de kappen zitten er ook weer op. Het rubber is wel op een paar plekken gescheurd, dus als ik ooit nog eens een vervangend setje op de kop kan tikken voor weinig, doe ik dat. Spuuglelijk, maar wel typisch R45.
 
Als je voor het stoplicht staat, supersport naast je, is even licht spelen met het gas voldoende om hem een gigantisch minderwaardigheidscomplex te bezorgen.
 
Filtertje en olie zijn al ververst, en de kappen zitten er ook weer op. Het rubber is wel op een paar plekken gescheurd, dus als ik ooit nog eens een vervangend setje op de kop kan tikken voor weinig, doe ik dat. Spuuglelijk, maar wel typisch R45.
Dat is het ook, lelijk maar origineel. Die kuipen zoals in je avatar kan je soms ook gratis krijgen. Iets meer werk maar dan zie je die kale tellers ook niet meer.
Voor nu is het wel netjes als je een spuitbusje zwart over de onderkant van de tellers doet.
 
Ik heb geen supersport nodig om een minderwaardigheidscomplex te hebben..

eh..
wageffe.. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan