Motor-Forum

Select Forum

Terrot HO(S)

Reg. datum:
23 apr. 2007
quote:
MIOB schreef op 28 oktober 2017 @ 18:29:
Dat heb je goed gezien :)

Het was weer een leuke beurs!

Was leuk ja, alleen zijn mijn motoren nog niet oud genoeg om er daar onderdelen voor te vinden. Tijd om te sparen voor een voor-oorlogse motor, ben toch niet voor niets lid van de VMC :P
-Yamaha SR500 '79
-Suzuki GSX1100E '80
-Yamaha XTZ750 '94 Super Ténéré

Rossen door de bossen!

Reg. datum:
18 sep. 2004
quote:
Bowler schreef op 30 oktober 2017 @ 08:55:

[...]

Was leuk ja, alleen zijn mijn motoren nog niet oud genoeg om er daar onderdelen voor te vinden. Tijd om te sparen voor een voor-oorlogse motor, ben toch niet voor niets lid van de VMC :P

Oei, dar ben ik niet eens lid van, maar er was vooral na-oorlogs spul te vinden volgens mij. En brommer meuk.
Mijn motor foto website Facebook pagina van mijn website

Rossen door de bossen!

Reg. datum:
18 sep. 2004
quote:
guzzigek schreef op 29 oktober 2017 @ 19:26:
Die rijden vooruit of achteruit alnaargelang welke versnelling je gekozen hebt :Y

Een beetje vaart kunnen maken is wel zo prettig anders ;)

Rossen door de bossen!

Reg. datum:
18 sep. 2004
quote:
Mojave schreef op 29 oktober 2017 @ 20:19:
Je bent al niet zo verwend met je oude motoren dus wellicht vind je het wel meevallen een jaren 30 auto. Wat voor merk zat je aan te denken?

De plannen zijn niet heel concreet hoor, maar ik ben wel gecharmeerd van de Franse auto's uit die tijd, hoewel jaren 40 Amerikanen ook wel erg gaaf zijn (maar meteen een klap duurder)

Reg. datum:
23 apr. 2007
quote:
MIOB schreef op 30 oktober 2017 @ 19:01:

[...]

Oei, dar ben ik niet eens lid van, maar er was vooral na-oorlogs spul te vinden volgens mij. En brommer meuk.

Vond dat er nog aardig wat motorspul te vinden was, in tegenstelling tot sommige beurzen :/

Ik rij al sinds ik m'n rijbewijs heb met m'n vader veteraan ritten bij de VMC en ze hebben nieuwe (jongere ;) ) leden nodig, dus zou zeggen kom eens mee. Binnenkort is de eerste regiomeeting for regio West, daar ga ik ook heen :)
-Yamaha SR500 '79
-Suzuki GSX1100E '80

Rossen door de bossen!

Reg. datum:
18 sep. 2004
Ik ben al lid van de Arielclub en de Club Franse Motoren. Bij beide kom ik bijna nooit op evenementen (geen tijd), maar ik vind de boekjes leuk :)

De VMC lijkt me echt wel leuk, maar veel evenementen zijn uit de buurt en ik heb geen trailer. Ik ga niet 100km heen en 100 terug rijden voor een toertocht van 100km. Dat is me een beetje te veel en tijdgebrek is echt een doorlopend probleem hier. Ik zou graag ook veel meer tijd nemen om aan de motoren te klussen. Daar heb je meteen ook de reden waarom ik niet al te hard naar een jaren 30 auto kijk.

Reg. datum:
13 aug. 2015
quote:
MIOB schreef op 30 oktober 2017 @ 19:02:

[...]

De plannen zijn niet heel concreet hoor, maar ik ben wel gecharmeerd van de Franse auto's uit die tijd, hoewel jaren 40 Amerikanen ook wel erg gaaf zijn (maar meteen een klap duurder)
Dat art deco spul of is dat net een andere periode. Een talbot wat later bij simca een eenvoudig merk was brengt in art deco stijl net zoveel op als een Bugatti uit die tijd maar er zullen ook andere modellen zijn.

Reg. datum:
23 apr. 2007
quote:
MIOB schreef op 31 oktober 2017 @ 09:45:
Ik ben al lid van de Arielclub en de Club Franse Motoren. Bij beide kom ik bijna nooit op evenementen (geen tijd), maar ik vind de boekjes leuk :)

De VMC lijkt me echt wel leuk, maar veel evenementen zijn uit de buurt en ik heb geen trailer. Ik ga niet 100km heen en 100 terug rijden voor een toertocht van 100km. Dat is me een beetje te veel en tijdgebrek is echt een doorlopend probleem hier. Ik zou graag ook veel meer tijd nemen om aan de motoren te klussen. Daar heb je meteen ook de reden waarom ik niet al te hard naar een jaren 30 auto kijk.

Kan ik me goed voorstellen hoor. Je woont in het midden van het land toch? Misschien een aankaarten dat er weinig ritten daar zijn. Ik rij zelf ritten in het noorden van het land, aangezien m'n ouders daar wonen en de veteraan motoren daar staan, maar woon sinds kort in het midden van het land.
-Yamaha SR500 '79
-Suzuki GSX1100E '80

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.