Jerryt's eigenbouw deel 9

Had persoonlijk nog een strookje onder de kuip richting tank gemaakt, maakt hem net meer af
 
~
De hoge dempers van de SS hebben allemaal deze knik, anders krijg je ze niet hoger gemonteerd.

Ik ben er erg blij met het eind resultaat!!

Nu nog geheel demonteren, kleine aanpassingen aan het frame doen, frame(rood)

:N :N
 
Laatst bewerkt:
Komt waarschijnlijk deze topkuip op, anders een kapje om de bestaande af te werken.
full
 
360.jpg


Jerryt ook op het dcn forum losgegaan? Zal niet z' on succes zijn als hier. Ja ze komt volgend jaar bij jouw voor een achterbrug.
 
Potverdomme Gerard.....heel af en toe kijk ik hier nog mee omdat ik het virtueel althans nog niet kan loslaten....maar wat is die Duc schitterend geworden, dikke vette complimenten over het ontwerp en de uitvoering...zpu graag een keer knallen op zo'n monster!!!!
 
[afbeelding]

Jerryt ook op het dcn forum losgegaan? Zal niet z' on succes zijn als hier. Ja ze komt volgend jaar bij jouw voor een achterbrug.


Gadverdamme,das net zo'n setje. *O*
Je brengt de fiets maar als je zover bent,volgende week beginnen met een organische buizenbrug voor mijn maat zijn z750 (zit zo'n saaaai brugje in :r )en dan hebben we wel weer tijd en ruimte. :+
Zat toevallig even op het dcn forum naar de ducs te kijken en daar staat zeker interessante materie op.
Stap in de wereld die Ducati heet..........
 
Potverdomme Gerard.....heel af en toe kijk ik hier nog mee omdat ik het virtueel althans nog niet kan loslaten....maar wat is die Duc schitterend geworden, dikke vette complimenten over het ontwerp en de uitvoering...zpu graag een keer knallen op zo'n monster!!!!

Mooi verwoord vriend.......kan me virtueel niet loslaten. :}
Zal het mij ook nooit doen,vrouwen en motoren. *O*
Zou mooi voor je zijn als je ooit weer eens kan knallen ja.
Bedankt voor de complimenten en sterkte.
 
Kreeg nog een piccie vanmiddag van fiets die hier in het verleden gestaan heeft,o.a.de tank gemaakt.
Zijn pa heeft hem gespoten,vakwerk👌
full
 
Onze vriendelijke seatkunstenaar uit Belgenland heeft een mooi strak lederen zadeltje gemaakt voor mijn Multistrada!
Zal hem goed staan en net zoals ik het mooi vind. *O*
full
 
Heb er helemaal niks mee,spuitwerk niet en dergelijke auto's ook niet😬
 
Gadverdamme,das net zo'n setje. *O*
Je brengt de fiets maar als je zover bent,volgende week beginnen met een organische buizenbrug voor mijn maat zijn z750 (zit zo'n saaaai brugje in :r )en dan hebben we wel weer tijd en ruimte. :+
Zat toevallig even op het dcn forum naar de ducs te kijken en daar staat zeker interessante materie op.
Stap in de wereld die Ducati heet..........

Zag jou en ook squalo idd al voorbij komen op het dcn forum. :]
 
Liever van staal maar als de goede alu soort(60/70 serie) word aangeleverd dan zou het zeker van alu kunnen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan