Jerryt's eigenbouw deel 9

Nu even niet meer,vanaf morgen weer 5 daagjes naar de baas en er liggen hier weer wat andere klusjes te wachten.
Maar goed,het frame zit in elkaar gehecht en dat had ik in de kop!.*O*
 
Ach,tis het eerste frame niet en heb ze moeilijker gemaakt,al blijft het een gekloot kwa buigen/inslijpen/zagen en de symetrie. :+
Maar ben er zeer content mee en daar gaat het om. *O*
 
Laatst bewerkt:
full

full

Greetz, Q
 
Wou echt heel dik Gérard !
Kun je geen weekje vrij vragen aan je baas, hebben wij ook weer wat te koekeloeren hier op het forum.
 
haha mrQ. heeft m al klaar :D al lijkt achterwiel met band beetje te groot.. maar dat ziet er wel gaaf uit enkele brug met spaakwielen.
En idd Gerard, niet je eerste frame dus dat scheelt wel een hoop.
 
Haha,Q is ook weer los hier! :}
De verhoudingen zijn wat anders maar het idee is er.
De brug word deze. :+
full
 
Haha,zoiets,die komt jouw bekent voor uiteraard😁
Vind het gewoon een prachtige brug👍
 
mwa heb wel weer wat ideeën voor de gpz. dus was een informatief tripje :t

Das mooi,Motorbeurs Utrecht ook wel zin aan,maar ik ga nooi meer weekends,teringdrukte.
We gaan mooi donderdags Piet,zoon wil ook mee,die heeft het virus ook al aardig te pakken. *O*
 
Laatst bewerkt:
Kijk,dit lijkt al beter Q.moet nog wel een buisje bij terhoogte van balhoofd.Wil niet zeuren....... _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Das mooi,Motorbeurs Utrecht ook wel zin aan,maar ik ga nooi meer weekends,teringdrukte.
We gaan mooi donderdags Piet,zoon wil ook mee,die heeft het virus ook al aardig te pakken. *O*

en we moeten ervoor zorgen dat mijn broer niet een chopper koopt volgend dit jaar. hij wil zijn rijbewijs halen en kijkt alleen maar naar die choppers, maar hij word dit jaar nog maar 35 en dat is nog geen leeftijd om rustig te toeren. en als je net je rijbewijs hebt dan moet je eerst leren sturen en dat kan niet op een chopper. dat kan altijd nog op je 50ste, en in gerards geval 65? want die heeft pas net de 2 cil ontdekt en moet eerst nog wat ducs af rijden denk ik _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan