Jerryt's eigenbouw deel 9

Ligt eraan welke buigmethode je hanteert, maar het was dus geen optisch bedrog.

hij knikt ook nog iets naar binnen dus het is een beetje van beide denk ik. op FB staat hij ook nog er op in de lasmal en dan zie je dat hij ook naar binnen knikt.
16142231_246073112464992_7823246657525465903_n.jpg
 
Danku,had met dubbele buizenliggers nog mooier geweest maar de klant bepaald😁
 
Mooie fiets en er komt een mooi rvs bochtensetje op,gaat goed smoelen bij deze pracht demper. *O*
full
 
Al een mooi kort hyperpro schokkertje gekocht voor mijn duc project,ben nou aan het kijken voor een mooi ducati velgenset(worden geen echte spaken denk ik,mij te duur kwa enkelzijdige brug)
Staat een mooi setje op mp van een niew type monster 1200r.(Y spaaks)zit nog in dubuo om die te kopen.
Achtervelg moet wel op de multistrada 1200 naaf passen die ik al heb.
Mocht iemand nog wat anders weten geef dan een brul👍
 
Laatst bewerkt:
Heb je een ander schokkertje gekocht?

Piet, in begrijpelijk en leesbaar Nederlands oftewel ABN: dit heeft Jerryt 'n 16 minuten voor jouw reply neergezet ------> Al een mooi kort hyperpro schokkertje gekocht voor mijn duc project

Piet, zal ik dit dan maar speciaal voor jou in ABF proberen te .... of gaat jou dat wel lukken?

Piet, :W :W
 
Haha,piet bedoelt dat ik NOG een andere hyperpro gekocht heb,had al 1 maar die was de verkeerde kleur en te lang😇Die ik al had is wel multiinstelbaar en de nieuwe niet maar de nieuwe is mooi kort en geen poespas er aan en dat is voor mij belangrijker😁
 
Mooie fiets en er komt een mooi rvs bochtensetje op,gaat goed smoelen bij deze pracht demper. *O* [afbeelding]

Inderdaad een mooie fiets,

De uitlaat van de achterste cilinder. loopt die door het frame heen?

En gaat er een Y stuk komen waar nu nog een stukje ontbreekt? of krijgt de achterste cilinder een eigen demper?

Ik vind de demper mooi passen bij het RVS laswerk, lijkt zo één geheel :t
 
De uitlaat bocht vanaf de achterste cilinder loopt inderdaad door het frame heen, er zat daar al een wat kleiner gat in die mount, maar die heb ik met de kolomboor naar rond 40 opgeboord zodat er een bocht 38 doorheen zou kunnen. De 2 komen dan inderdaad samen in een Y stuk.
 
De uitlaat bocht vanaf de achterste cilinder loopt inderdaad door het frame heen, er zat daar al een wat kleiner gat in die mount, maar die heb ik met de kolomboor naar rond 40 opgeboord zodat er een bocht 38 doorheen zou kunnen. De 2 komen dan inderdaad samen in een Y stuk.

Mooie constructie, lijkt me wel lastig omdat het demontabel moet blijven, of gaat dat wel lukken, uit één stuk van de cilinder naar het Y stuk (achterste cilinder)?
Als de aansluiting van de achterste cilinder mooi met het koppelingsdeksel meeloopt op de Y aansluiting ziet het er volgens mij super strak uit.

Helemaal mooi :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan