Jerryt's eigenbouw deel 9

Prachtig stukje huisvlijt weer!

Koplamp niet een beetje laten zakken? In de lijn van de zit en tank?
 
Koplamp is nog een variabele inderdaad, km teller moet er ook nog op gezet. Die koplamp ben ik nog niet helemaal over uit, Had m eerst een stuk lager alleen toen had ik weer zo'n groot open vlak boven de lamp.. keuzes keuzes, enfin als dat alles is dan komen we d'r wel uit denk ik.

Aan het uitlaat systeempje zal het in ieder geval niet liggen qua looks, zeer tevreden.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad koplamp omlaag en naar achteren, dan heb je ook geen groot open vlak meer erboven.
 
Hoppa😁
full
 
Hij is in het echt inderdaad erg mooi ! Gerard, bedankt voor de gastvrijheid en koffie met koek !
 
Hij is in het echt inderdaad erg mooi ! Gerard, bedankt voor de gastvrijheid en koffie met koek !

Was effe gezellig nop en succes met de uitbreiding van de werkplaats👍Gouden vrouwtje heb je,wees er zuinig op.
Bedankt en graag gedaan😀
 
Ik lees vandaag in de performance bikes dat een Pierobon F042 6,36kg weegt. Dat heb je dan toch keurig gedaan!

Danku,staat hier nog een Pierobon replica project(van een gast hier uit de buurt)ga ik een alutank en zit voor bouwen.
Die heeft mij op het spoor gebracht om ook zo'n frame te maken. :}
 
Laatst bewerkt:
Gister, zomaar ergens bij 'n pomp in Fr'land.
Ik zeg: dat hawwe wy goed dien.

 
Laatst bewerkt:
Rvs uitlaatbochten voor de Pappazuki van Nop in progress. :)
full
 
De zooi zit weer in een grote doos Nop en gaat weer retour (als ik je adres heb.)
Succes met de lasjes gladslijperij. :W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan