Jerryt's eigenbouw deel 9

Was me het tankje wel maar ook weer gelukt👍
full
 
Tof project!

Ik ga eens rondneuzen door je pagina's, ziet er goed uit allemaal.
 
Vind zo'n mooi gefreest ohlins vorkje optisch heel mooi maar dat kermisgoudkleurtje kan ik niet aan wennen😬
Houd mp al in de gaten voor mooie ducvelges en radiaalvorkje,heb al contacten hier en daar en wat biedingen gedaan via pm.
Heb geen haast maar wil straks wel weer wat aan eigen project wat doen.(singleswing maken)😀
 
Vandaag een mooie Panigale velgenset gescoord voor mijn eige project *O*
 
Klopt,deze is voor een klant
De driespaaks ja👍
 
Laatst bewerkt:
Vind zo'n mooi gefreest ohlins vorkje optisch heel mooi maar dat kermisgoudkleurtje kan ik niet aan wennen😬
Houd mp al in de gaten voor mooie ducvelges en radiaalvorkje,heb al contacten hier en daar en wat biedingen gedaan via pm.
Heb geen haast maar wil straks wel weer wat aan eigen project wat doen.(singleswing maken)😀

Waarom laat je ze niet in ander kleurtje/zwart anodiseren. :?
Ook een keer laten doen bij een Z1000 met oranje poten. :r =>zwart 8-)
 
Is ook nog een optie,eerst maar weer effe sparen,die panigalevelgjes waren ook niet voor een appel en een ei😄
 
Deze komen er in,vond ik toch de mooiste en mooi 6j,dus geschikt voor 200er slofje. :+
full
 
De panigalevelgjes zijn in tha house en achtervelg past perfect op de multistrada 1200 naaf *O*
Vandeweek alusubframe en kont maken voor klantduc en dan mijn eigen projeccie maar weer op de brug👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan