Jerryt's eigenbouw deel 9

Gaaf zo'n F4 project👍, Is er geen schilder die zijn motor wil laten verbouwen....lekker ouderwetse ruilhandel....bovendien is schilderen echt K.Twerk😅....vooral de voorbereiding dan😡

Dat schilderen is het probleem niet,dat doet het vrouwtje wel(de schat :} )maar de rotte stukken vervangen dat moet de baas zelf doen. :+
 
De cb750 ook bijna klaar :)
full
 
alleen jammer dat er plastic omheen komt. maar ik was te jong om dat te begrijpen zei 'de ald sek mei de keale harses' aka 'jerryt' aka 'gerard' ;)
 
Nou nou nou, dat is een grapje. Schreef dat alleen omdat ik te JONG was om dat soort dingen te begrijpen. Als je dat zegt dan ben je een ouwe man toch? En ik schreef het in het fries. Heerlijke eerlijke taal ;)
 
Nou nou nou, dat is een grapje. Schreef dat alleen omdat ik te JONG was om dat soort dingen te begrijpen. Als je dat zegt dan ben je een ouwe man toch? En ik schreef het in het fries. Heerlijke eerlijke taal ;)

Snap ik wel , maar die O`landers niet .. ;) En daarbij` respect voor Gerard ` kom nou .. :P ;)

(geintje ouwe `gewoon doorbouwen :+ )
 
Laatst bewerkt:
Nou nou nou, dat is een grapje. Schreef dat alleen omdat ik te JONG was om dat soort dingen te begrijpen. Als je dat zegt dan ben je een ouwe man toch? En ik schreef het in het fries. Heerlijke eerlijke taal ;)
Wij Hollanders noemen het gewoon een dialect. :Y
 
Outdoorpiccie :+
Net even de straat op en neer geweest en valt me ook nog mee kwa sturen. O-)
De baas heeft hem net opgehaalt,zo blij as een kind! *O* [afbeelding]

Heel vet Gerard! Netjes gemaakt weer. Vakmanschap!

En viel het sturen viel reuzen mee toch? Ietsje meer hangen.. alleen stil staand en draaien is lastiger _O-
 
Hoe lang is deze brug geworden? Die ziet er wel langer uit dan 25cm denk ik?


Midden van de achterasblokken is 25cm langer dan stock maar hij kan nog wat langer ja,(sommige vrouwtjes zijn ook nooit tevreden. _O-)
Sturen viel mij zeker mee al is het geen hypermotard uiteraard. :+
Bedankt voor de complimenten trouwens. :}

Ben de Hypert trouwens nog wat aan updaten met ieniemiene ledknippers/kentekentaartschep er af/ fatbarstuur met lagere risers en de handkappen er af gedonderd.Word nog mooier. *O*
 
Midden van de achterasblokken is 25cm langer dan stock maar hij kan nog wat langer ja,(sommige vrouwtjes zijn ook nooit tevreden. _O-)
Sturen viel mij zeker mee al is het geen hypermotard uiteraard. :+
Bedankt voor de complimenten trouwens. :}

Ben de Hypert trouwens nog wat aan updaten met ieniemiene ledknippers/kentekentaartschep er af/ fatbarstuur met lagere risers en de handkappen er af gedonderd.Word nog mooier. *O*

Oké nice! Vond hem er langer uitzien. Misschien omdat de motor ook wat langer is dan een blade haha...

Idd sturen valt reuze mee hè. Als je zo die verhalen hoort met een lange brug. _O- :P nu heb je het zelf ondervonden.

Ik volg ieder geval weer!

Succes Gerard met al het moois wat je weer ga fabriceren!
 
Mensen met een harley zeggen ook dat het goed stuurt. Dus die antillianen zullen ook wel zeggen dat zo'n lang ding stuurt als een scheermes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan