Jerryt's eigenbouw deel 9

Vandaag met het zooitje ongeregelt een gezellig dagje gehad in utrecht,ze waren wat rumoerig in de trein😂
Er net niet uitgezet😁
Pracht beurs met mooi spul en hele dag nodig om alles te zien👍
 
Vandaag met het zooitje ongeregelt een gezellig dagje gehad in utrecht,ze waren wat rumoerig in de trein😂
Er net niet uitgezet😁
Pracht beurs met mooi spul en hele dag nodig om alles te zien👍

Custom build stand hal 12 8-) 8-) Mooie rij caferacers.
 
maar ik vind caferacer en trackers wel 1 categorie en bobbers zijn toch ook gewoon choppers. ik vind die show echt een aanfluiting. is een chopper/caferacer show. dat moet echt anders. :W

Caferacers/trackers/bobbers zijn op dit moment gewoon hot ;)
 
Er is niks mis mee maar er mochten wel wat meer uiteenlopende categorien zijn. Dit was teveel van hetzelfde. Bobbers zijn gewoon choppers dus hoort bij elkaar. Zijn niet 2 verschillende dingen. Tracker en caferacers vind ik gewoon ook 1 categorie. Er mochten wel wat meer volkuip (ook niet mijn ding, maar hoort er gewoon tussen) en een naked/streetfighter categorie. Ik vond het gewoon teveel van hetzelfde.
 
Ben ik wel met Piet eens,was zeker meer van hetzelfde en er stond echt spul bij dat ik dacht dit hoort hier niet te staan.
Maar goed.is weer vulling. :+
Maar wat dan ook wel weer opvalt hoe druk het bij dat eigenbouw gebeuren altijd is,het leeft absoluut en de trend is zeker momenteel caferacers/trackers/bobbers e.d.Er stonden geen hardcode fighters bij nee.
Weet wel dat ik volgend jaar weer doordeweeks ga,nooit weer weekend,teringdrukte. :r
 

hoezo gerard, even een weekend op de beurs en je hebt helemaal geen tijd meer om met je eigen motor bezig te gaan _O- . kom ik je helpen. vraag ik dat weekend ook wel vrij en kunnen we mooi het hele weekend over verbouwde brommers praten met mensen. denk dat fred dan ook wel een dagje wil helpen :P
 
Klinkt uiteraard goed maar denk dat vier dagen zeker slopend is _O-
Maar goed,over motoren lullen verveeld niet zo gauw en dan ben ik bij jullie aan het goede adres. :}
Kan over een paar dagen weer met mijn eigen project bezig,gaan we de singleswinger bouwen,materiaal ligt al klaar. *O*
 
Klinkt uiteraard goed maar denk dat vier dagen zeker slopend is _O-
Maar goed,over motoren lullen verveeld niet zo gauw en dan ben ik bij jullie aan het goede adres. :}
Kan over een paar dagen weer met mijn eigen project bezig,gaan we de singleswinger bouwen,materiaal ligt al klaar. *O*
Leuk, ben heel benieuwd G !
 
Die ouwe loopt helemaal over van enthousiasme😂
Maar hij zou zeker komen,dat weet ik zeker en hij lult ook aan 1 stuk door 😂
Klinkt allemaal wel gezellig........
 
Die ouwe loopt helemaal over van enthousiasme😂
Maar hij zou zeker komen,dat weet ik zeker en hij lult ook aan 1 stuk door 😂
Klinkt allemaal wel gezellig........

en ik denk ook wel meer dan 1 dag _O- . en dat is ook goed voor je hobby, misschien hou je er wel eem paar leuke opdrachten aan over.
 
Stelde idd niet veel voor. :/

Wij gaan elk jaar naar de Custombike-show in Bad Salzuflen, hallen vol met zelfbouw. :]

CUSTOMBIKE SHOW - Die Weltgrößte Austellung für umgebaute Motorräder

Mwa, ben afgelopen keer maar weer eens geweest maar vond het eigenlijk zwaar tegenvallen. Veel geijkt en op elkaar lijkend spul én daarbij ik denk wel 'n 90% HD ...... zelfbouw als in limietloze budgetten en pak maar van de plank ...... maar ach, ben wèl weer 'n keertje geweest, dat dan weer wel. ;)
 
:+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan