Jerryt's eigenbouw deel 9

Tupperware of niet, ziet er super dik uit Gerard, nette fiets !
Heb net voor mijn 916 net een carbon airbox, lucht inlaat buizen en koppelings kapje gekocht. Weegt niks die rommel.
Frikandelletje minder eten levert meer gewichtsbesparing op. :P

Maarja, het oog wil ook wel wat. :Y
Carbon is toch mooier en aparter *O* *O*

Greetz, Q
 
Frikandelletje minder eten levert meer gewichtsbesparing op. :P

Maarja, het oog wil ook wel wat. :Y
Carbon is toch mooier en aparter *O* *O*

Greetz, Q
dat zeg ik ook altijd tegen iedereen. en vooral als ze ook nog een horeca spoiler hebben. als je al skraal bent dan snap ik dat je aan de motor dingen lichter wilt maken.
 
Precies,en als je dan toch carbonlook wilt dan H2O dippen laten,niet van echt carbon te onderscheiden en stukken goedkoper😁Gewichtbeparing is er dan niet nee😇
 
Dippen ? ;(
Nee dat is niet mijn uitgaanspunt, gaat me ook niet zo zeer om de looks maar om het gewicht maar de airbox voor de 916 maakt het frame ook gelijk een heel stuk stijver. ik zeg altijd maar zo, alle beetjes helpen.
En vooral de inlaat buizen van de 916 zien er goedkoop uit, echt van dat goedkope plastic, dus vind dat hij er ook nog van op knapt. :)
 
Gerard.

Het is een jaartje geleden maar ik heb je weer een email gestuurd. Hopelijk kan je me helpen met een klein klusje?

Stiekem volg ik je nog steeds haha
 
Even tijd voor jezelf. :+
Organic brugje in progress.
full
 
Ook met nog een duuc bezig,een 749 zover mogelijk omhoog gegooid om een paar Panigaledempers onder het blok te monteren en een 50mm bochtenset erbij te fabriceren..Word weer puzzelen. *O*
full
 
Brace je dat frame van die desmodue nog?

749 trouwens geen evident ding om af te regelen.
 
Komt uiteraard nog een buis tussen waar de schokker ook op komt👍
 
Okidokeli. Goed idee. Schokbreker. Kan nuttig zijn.

Hey eh.. Niet op de linkerzijde, paninigagastijl? Kan wel bij de swingerd passen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan