Jerryt's eigenbouw deel 9

Ga er eens een weekendje mee naar de Ardennen of naar de Eiffel/Moezel dan piep je wel anders .
 
Ik ben toch wel nieuwsgierig,

Hebben jullie werkelijk wel eens gereden met een motor met iets langere wielbasis?

Ik heb nu bijvoorbeeld een burgman scooter erbij, wordt veel van gezegd dat het zo makkelijk stuurt, maar is wel langer dan elke motor welke ik heb gehad.

Ooit van mijn Super tenere de achterbrug 10 cm verlengd dit omdat het volgens mij allemaal wat beter uitkwam qua uiterlijk en het met bagage wat beter reed, na aanpassen van de vering vond ik het prima sturen ook in de Ardenne en Moezel.

Ik snap best dat in de racerij elke cm telt, daarbij heb ik nog nooit een blackbird gereden die 25 cm langer is en ben ik sowieso niet het snelste jongetje van het dorp, dus wil geen wijsheid posten. Maar ben benieuwd waar nu de grens ligt tussen vooroordeel en werkelijkheid. Ik kan me een Kantana herinneren van Ron die volgens mij toch ook wel echt de bocht om wou.

Ben oprecht benieuwd naar het verschil tussen praktijk en theorie, en mogelijk waar ligt nu de grens? :?

shoot ;)
 
Nee,topic is niet bedoelt voor een partij oeverloze discussies,en dat word het. :+
 
On topic😇
De eerste buizen hangen er op van de mv replica.
De hele fiets gaat straks nog3a4cm zakken in de veren anders word die te hoog kwa optiek.
full
 
Ah, dit wordt een mooie week, ben heel benieuwd wat het wordt qua model, nu lijkt het nog op zo'n 'hippe' Moof fiets.
 
Van welke fiets/jaar/model gaan we 'n replica maken? Zoiets als de foto hieronder?
En de swingarm hoek ...... is ie ... niet wat té ........... ;)
 
Laatst bewerkt:
Trouwens een tijdje geleden een old school versie van de BMW S1000 tegen gekomen,
Dat ziet er ook stukken beter uit.
Weet niet of een van de lezers dat ook gezien heeft. :W
 
Wilde die wel lager maar koppelingsdeksel steekt nogal wat uit😇
 
Net voor wij richting het zuiden gaan rijden nog even de topicmelding bekijken....heeft 'ie gewoon alweer een frame klaar🙏👍
 
Stelt ook niet zoveel voor,kost een paar uurtjes maar dan heb je ook wat😃
Spul zit er weer omheen,morgen verder.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan