Jerryt's eigenbouw deel 9

Heb je weleens gezien hoe weinig stuuruitslag je tijdens het rijden in een bocht gebruikt ? Denk dat dat geen probleem zal zijn.
 
Het grootste deel van je stuuruitslag gebruik je alleen bij lage snelheid en lopen met de motor. Racer waar ik aan gewerkt heb, had echt heel weinig stuuruitslag.
 
+1.. als je bij dikke stuuruitslag dik inveert heb je grote kans dat je al op je snuffert ligt... het kan uiteraard gebeuren bij stoepje op/af draaien, maar dat moet je dan maar rustiger aan doen..
 
Voorwiel gaat de bochten echt niet raken,komt goed.
Fiets kan WEER ;) opgehaald worden.Zit een beste demper op ja....... :+
full
 
Achterkant stuk laten zakken,staat de balhoofdshoek ook wat minder stijl.
full
 
Heb trouwens ook een complete radiale vork gescoord van een Ducati Streetfighter,zitten stock al mooie dikke balhoofdsplaten in en uiteraard volledig instelbaar.Niet de gouden uitvoering nee....... _O-
Komt vandaag of morgen binnen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Yep,heb hem voor mijn bod gekregen! *O*
Als jij eens wil sneupen voor passende stuurhouder die op de kroonplaat passen dan heb jij de volgende keer korting. :+
Poten zelf zijn niet zwart nee maar de rest wel,volgens mij komen mijn panigale velgen ook bij hem weg en dat moet zo passen. :)
Vond bij Boonstra 1000 voor zo'n vork net wat teveel. :X
 
Laatst bewerkt:
Yep,heb hem voor mijn bod gekregen! *O*
Als jij eens wil sneupen voor passende stuurhouder die op de kroonplaat passen dan heb jij de volgende keer korting. :+
Poten zelf zijn niet zwart nee maar de rest wel,volgens mij komen mijn panigale velgen ook bij hem weg en dat moet zo passen. :)
Vond bij Boonstra 1000 voor zo'n vork net wat teveel. :X

heb nog wel een zwarte fatbar liggen en volgens mij zijn die houders ook voor een fatbar ;)
 
Panigale velgen in een 848SF vork past niet 1 op 1 geloof ik maar wel pas te maken door jou schat ik zo, zal wel busjes maken worden.
 
Je hebt gelijk,moet wat worden aangepast maar asdikte is goed,komt goed.
Vorkje binnen dus en hangt er los in,moest even andere lagers bestellen.
Het juiste motorblok zit er nu ook in.later maar eens zien wat we optisch met het blok doen.
Het injectiehuis paste niet tussen de framebuizen,daar moesten aan de binnenkant paar happen uit en weer dichtgelast.
Als er weer wat cash is dan mooi setje schijven scoren(frixion denk ik)en liefst een setje brembo monoblockklauwtjes.
Oja,er moet nog een setje stuurhouders komen voor op de kroonplaat(Ducati Streetfighter 1098)
Maar er komen eerst weer wat andere klusjes,alles op zijn tijd. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Antonio heeft verder vrijwel alles qua streetfighter spul.
Wordt wel een stoere fiets zo.
 
Het is de drug Ron,weet jij alles van. _O-
Vind het wel wat worden. *O*
full
 
Ik denk dat het wel stoer uit zou zien als je het voorwiel en de vork zou ombouwen naar een enkele schijf... Blijft het mooi open en oogt het "lichter"...
 
Laatst bewerkt:
Danku,flattracketachtig iets zou ook kunnen ja,was de bedoeling wat caferacerachtig maar weet het nog niet zeker,zal wat een crossover worden denk ik,van alles niets😁
Mooi setje brembo monoblocks gescoord👍
 
Laatst bewerkt:
Had een paar dagen vrij en het was toch kloteweer dus maar een rvs uitlaatsysteempje gemaakt voor een gsxr750w.
Mooi klein carbonpotje er op,hier kan die weer mee thuis komen. :+
Jammer dat de waterbak ervoor moet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan