Jerryt's eigenbouw deel 9

Valt best nog wel wat van te maken.
zijkant is nog karton. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Je raadt nooit welk merk+type motor ik gisteren op mijn brug had voor nieuwe banden, remblokken en onderhoudscheck O-)





En hij was ooook nog 25kW })
 
Laatst bewerkt:
Zou zo kunnen op hayabusa 25kw,mijn zoon had er het laatsten over dat ze vandeweek met de brommerploeg er oook een knaap was met een ktm 520 sm fiets(60 pk)met 11kw op kenteken(A1rijbewijs)
Lijkt hem straks ook wel wat😄
 
Laatst bewerkt:
Zou zo kunnen op hayabusa 25kw,mijn zoon had er het laatsten over dat ze vandeweek met de brommerploeg er oook een knaap was met een ktm 520 sm fiets(60 pk)met 11kw op kenteken(A1rijbewijs)
Lijkt hem straks ook wel wat😄

die dingen zie je heel vaak als laag vermogen te koop staan.
tip.
Doe bij die enduro/sm motoren ALTIJD even een RDW kentekencheck.
Want hoeveel onzuivere motoren in die segment zich bevinden daar schrik je enorm van.

Staan genoeg crossers te koop die dan bijv. een kenteken van een CBR hebben.. dat kan niej he....
Als je zo'n motor koopt en dan die motor APK toch eens door komt dan loop je tegen de lamp.
 
Ach...APK.....hebben ze het al jaren over en zou voor mij geen reden zijn om zo'n opgevoerde brommer niet te kopen. :+
 
die dingen zie je heel vaak als laag vermogen te koop staan.
tip.
Doe bij die enduro/sm motoren ALTIJD even een RDW kentekencheck.
Want hoeveel onzuivere motoren in die segment zich bevinden daar schrik je enorm van.

Staan genoeg crossers te koop die dan bijv. een kenteken van een CBR hebben.. dat kan niej he....
Als je zo'n motor koopt en dan die motor APK toch eens door komt dan loop je tegen de lamp.


EN..
ik dacht dat je een uitdraai van het vermogen bij je moet hebben als je een gelimiteerd kenteken heb,
dat deze aangeeft hoeveel vermogen de brommert heeft..
Het zou niets uitmaken als je op kenteken 11kw heb, maar ook een brommer met 200pk mag rijden..
dus..
ik zou er voorzichtig mee zijn, je bent (als groentje) zo - wie - zo in overtreding.... |(
 
Is die kwa lijn toch mooi opgeknapt,de baas is er superblij mee! *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de complimenten,moet eerlijk bekennen dat ik dit optische resultaat niet had verwacht toen die hier naar binnen geschoven werd😁
 
Laatst bewerkt:
Zou zo kunnen op hayabusa 25kw,mijn zoon had er het laatsten over dat ze vandeweek met de brommerploeg er oook een knaap was met een ktm 520 sm fiets(60 pk)met 11kw op kenteken(A1rijbewijs)
Lijkt hem straks ook wel wat😄
Even nog hierop inhaken. Bij het A1 rijbewijs geldt de eis dat de motor maximaal 11kW mag zijn EN maximaal 125cc. 520 is meer dan 125cc dus dat zou sowieso illegaal zijn. Ook al staat er 11kW op kenteken. Met A2 rijbewijs zou je hem dan weer wel mogen rijden ondanks dat hij meer dan 35kW heeft. :)
 
Okee,dan is het wel tricky ja,dan kan de zoon het wel vergeten,gaan we niet doen😬
 
Even nog hierop inhaken. Bij het A1 rijbewijs geldt de eis dat de motor maximaal 11kW mag zijn EN maximaal 125cc. 520 is meer dan 125cc dus dat zou sowieso illegaal zijn. Ook al staat er 11kW op kenteken. Met A2 rijbewijs zou je hem dan weer wel mogen rijden ondanks dat hij meer dan 35kW heeft. :)
volgens mij is het 13 kw en de eis is dat hij niet meer dan 26 kw heeft (dan mag je er een 13 kw van maken)

maar zo'n ktm 125 duke is wel een kicke ding
ktm-125-duke-orange-4.jpg
 
volgens mij is het 13 kw en de eis is dat hij niet meer dan 26 kw heeft (dan mag je er een 13 kw van maken)
Is toch echt 11kW
Een maximaal 22kW motor mag teruggebracht worden naar 11kW.
http://www.hhmotoren.com/?part=25kw
(kan echter nog geen officiële site vinden)

En de motor mag sowieso niet meer dan 125cc zijn.
En vlgs. mij nog een maximale kW/kg verhouding.

Zoon heeft hier ook een leuke YZF-R125 met 11kW.

Greetz, Q
 
Terug
Bovenaan Onderaan