Jerryt's eigenbouw deel 9

Is toch echt 11kW
Een maximaal 22kW motor mag teruggebracht worden naar 11kW.
http://www.hhmotoren.com/?part=25kw
(kan echter nog geen officiële site vinden)

En de motor mag sowieso niet meer dan 125cc zijn.
En vlgs. mij nog een maximale kW/kg verhouding.

Zoon heeft hier ook een leuke YZF-R125 met 11kW.

Greetz, Q

meende dat het 13 kw was, maar of het is veranderd of ik heb me gewoon vergist (waarschijnlijk het laatste ;) )

er is sowieso wat veranderd na de invoering, want eerder mocht je ook pas op je 21 beginnen met a2 en dat is ook al 20 geworden.
 
Laatst bewerkt:
meende dat het 13 kw was, maar of het is veranderd of ik heb me gewoon vergist (waarschijnlijk het laatste ;) )

er is sowieso wat veranderd na de invoering, want eerder mocht je ook pas op je 21 beginnen met a2 en dat is ook al 20 geworden.

De regeltjes zijn je helaas niet helemaal duidelijk, maar dat is logisch want wie begrijpt dat tegenwoordig wel.

Het is 11Kw, max 125cc.

De regelgeving is veranderd in dat opzicht dat je nu vanaf je 20ste direct voor het A2 rijbewijs mag gaan. Eerst moest je zoiezo 2 jaar A1 rijden (ook al was je b.v 22 jaar oud). Dit is dus reeds veranderd dat je vanaf je 20ste direct in A2 mag instromen.
 
Doet de Mulistrada zelf wel. :+
De jerryt duuc staat mooi in een hoekje te wachten,heeft geen haast. :z

De gsx weer even op de brug voor een alu hoekige z1r kwak achtige tank,heb toen een cb750 tank te pas gemaakt maar dit gaat uiteraard veel beter in het concept passen! *O*
Had beter in 1keer gekunt uiteraard maar better let dan net.
full
 
Laatst bewerkt:
Laatsten een tank en zit gemaakt voor deze fiets,hij heeft hem klaar en is een plaatje geworden👌
full
 
Laatst bewerkt:
Danku,voor meer bouwpiccies van de rode duuc even op mijn feestboekpagina kijken,daar heeft hij nog wat neer gegooid.
Stuuruitslag zal niet geweldig zijn maar van ondergeschikt belang bij zo,n eigenbouwproject😇
 
Laatst bewerkt:
Danku,voor meer bouwpiccies van de rode duuc even op mijn feestboekpagina kijken,daar heeft hij nog wat neer gegooid.
Stuuruitslag zal niet geweldig zijn maar van ondergeschikt belang bij zo,n eigenbouwproject😇


Is bij een Sport Duuc nooit heel groot

Draaicirkel van een Jumbojet.. O-)
 
Gerard Kramer,er zullen meer met die naam zijn maar je vind me vast wel😁
 
Laatst bewerkt:
full


Gave frame 'los van kuipwerk' met een beetje wit en zwart op tank/kuipwerk O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan