Jerryt's eigenbouw deel 9

Zeker niet verkeerd maar ga er maar van uit dat die zo blijft,het weekend zal die rijden met de ducati clubraces in Assen.
Even een outdoorpic van de oldskool gsx,ruige fiets geworden vind ik. *O*
full
 
Zeker niet verkeerd maar ga er maar van uit dat die zo blijft,het weekend zal die rijden met de ducati clubraces in Assen.
Even een outdoorpic van de oldskool gsx,ruige fiets geworden vind ik. *O* [afbeelding]


dat stuk onder het zadel [Zeg maar support van zadel/subframe] Blijft dat open..?

Dat had ik denk ik dicht gemaakt.. En denk dat t nog gaver zou zijn als die lijn wat groter is en dan dicht..
Maar das natuurlijk kwestie wat t baasje wilt.

Ergens kan ik wel begrijpen dat je dat juist open wilt houden zodat de lijn kont>tank in 1 lijn loopt. Dat doet die nu wel perfect :D
 
Baasje heeft de fiets net opgehaalt en is er weer blij mee😄
Hou van zoveel mogelijk open structuur,dus klopt helemaal zo👍
 
Weinig actie hier ;) , is het je iets te warm in de beunbunker ? Je kunt ook beter
gaan bootje varen met dit weer .. :Y

:W
 
fotootje van een afgerond project van Gerard dan om de boel weer wat leven in te blazen ^^

18700790_1518069301596644_1801022026515259917_o.jpg
 
Je hebt het meeste wel zelf gedaan hoor!Superfiets geworden. *O*

Ben net terug van een weekje Guernsey(kanaaleilanden)met het vrouwtje,was even lekker met zijn tweetjes. :+
Morgen worden er weer wat klusjes gebracht,niet heel interessant maar die komen er wel weer aan(hoop ik ;) )
En mijn eigen project staat nog op de brug om verder te gaan met de tank en ben aan het kijken voor voorremschijven wat nog niet meevalt kwa passing heb ik begrepen van de Ducatisten(Panigale wiel en Ducati Streetfighter 1098 voorvork.)
Komt tijd komt raad! :Y
Mooie wereld daar op Guernsey.
full
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het meeste wel zelf gedaan hoor!Superfiets geworden. *O*

Ben net terug van een weekje Guernsey(kanaaleilanden)met het vrouwtje,was even lekker met zijn tweetjes. :+
Morgen worden er weer wat klusjes gebracht,niet heel interessant maar die komen er wel weer aan(hoop ik ;) )
En mijn eigen project staat nog op de brug om verder te gaan met de tank en ben aan het kijken voor voorremschijven wat nog niet meevalt kwa passing heb ik begrepen van de Ducatisten(Panigale wiel en Ducati Streetfighter 1098 voorvork.)
Komt tijd komt raad! :Y
Mooie wereld daar op Guernsey.[afbeelding]

Je kan het op Ducati forum vragen of hier bij ZAC e.d.
Daar zitten ook wat jongens die racen met die dingen.
Maar is een Panigale wiel breder?
En de offset (h.o.h.) van de poten anders?
Offset van de schijven?
 
Je hebt het meeste wel zelf gedaan hoor!Superfiets geworden. *O*

Ben net terug van een weekje Guernsey(kanaaleilanden)met het vrouwtje,was even lekker met zijn tweetjes. :+
Morgen worden er weer wat klusjes gebracht,niet heel interessant maar die komen er wel weer aan(hoop ik ;) )
En mijn eigen project staat nog op de brug om verder te gaan met de tank en ben aan het kijken voor voorremschijven wat nog niet meevalt kwa passing heb ik begrepen van de Ducatisten(Panigale wiel en Ducati Streetfighter 1098 voorvork.)
Komt tijd komt raad! :Y
Mooie wereld daar op Guernsey.[afbeelding]

Nu al op zoek naar een belastingparadijs?
 
Je hebt het meeste wel zelf gedaan hoor!Superfiets geworden. *O*

Ben net terug van een weekje Guernsey(kanaaleilanden)met het vrouwtje,was even lekker met zijn tweetjes. :+
Morgen worden er weer wat klusjes gebracht,niet heel interessant maar die komen er wel weer aan(hoop ik ;) )
En mijn eigen project staat nog op de brug om verder te gaan met de tank en ben aan het kijken voor voorremschijven wat nog niet meevalt kwa passing heb ik begrepen van de Ducatisten(Panigale wiel en Ducati Streetfighter 1098 voorvork.)
Komt tijd komt raad! :Y
Mooie wereld daar op Guernsey.[afbeelding]

Adam zoekt Eva nog gezien *D
 
@Smeck: Mooi ding geworden!

Ziet er lekker uit op de foto! Zal zeker fijn vertoeven zijn daar. Ik ben benieuwd naar de vorderingen van de Duc *O* 8-)
 
Even voor vriend Stefan zijn yzf750 met Appie brug een extra demper er op gefabriekt.
Kwa lijn blijven deze fietsen mooi.
full
 
Laatst bewerkt:
Even voor vriend Stefan zijn yzf750 met Appie brug een extra demper er op gefabriekt.
Kwa lijn blijven deze fietsen mooi.[afbeelding]

Even een vraagje over die extra demper?
Zo te zien heb je dit op het originele spruitstuk gefrabiekt, of zie ik dit verkeerd?
Als ik het wel goed zie, hoe heb je dit dan gedaan?
Ik neem aan dat je niet aan het gedeelte waar de exup klep in zit kan lassen?
En hoe komt die extra linkpijp uit met de zijstandaard?
 
Klopt ja,de nieuwe pijp zit net na de exupklep gelast,de 50mm past net tussen de klep en linksysteem.
Is prima te lassen hoor met 309 toevoegdraad(rvs buis op gewoon staal)
 
Laatst bewerkt:
Jiffy is een klein stukje in het midden om gezet zodat hij wat mooier tegen de linkpijp valt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan