Jerryt's eigenbouw deel 9

Graag gedaan hoor en was zeker effe proppen om dat ding in de werkbus te krijgen😁
 
Uitlaatsysteempje in aanbouw voor een Virago.Blijft geen tjopper deze fiets nee. :+
full
 
Nee hoor,kont te lang en te massief :+
Mooi gesoept hubert maar kontje is anders dan voorbeeldpic,de zit moet ook korter,danku :}
 
is erg gaaf geworden.. Alleen die demper... Ik had dan mooi zo'n korte GP pijp genomen.. Dan blijft die kont verder mooi clean
zo'n dempertje dus:

gg-gp-uitlaat-voor-honda-cbr1000rr-fireblade-2009-2014.jpg

Dat is geen demper maar een eindpotje _O-

Ja en nee: de einddemper van G&G GP kit voor de CBR1000RR (klik) heeft er nog wel wat dempingsmateriaal in zitten, maar heeft inderdaad een tussenpot nodig om voldoende gedempt te worden.
Hij is niet helemaal leeg, zoals dat bij de R6 GP (klik) wel het geval is (deze is ook gemaakt om op de originele demperbox gemonteerd te worden).
 
Nee hoor,kont te lang en te massief :+
Mooi gesoept hubert maar kontje is anders dan voorbeeldpic,de zit moet ook korter,danku :}

Ik hoop dat jij een even anorexiaanse kont hebt als je brommer krijgt dan. Komt ni goe anders..
 
Vandaag weer mooi wat gedaan,het uitlaatsysteem zit er op met in het rechte stuk een dempingsgedeelte(32mm perfopijp met dempingswol er omheen.)
Achterbrug ook twee kleine organische bochtjes ingezet,zaten twee lilluke stukken plaatstaal in. :X
Nou nog een subframe en alukont fabrieken. *O*
full
 
Word wel wat ja,een FT500 tankje er opgefabriekt,paste redelijk,hier en daar wat aanpassen.
Staat hem goed,heeft de baas goed uitgezocht. *O*
Komt ook nog een andere vork (en wielen?) in. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Dank sander👍
De gsx is ook helemaal rijklaar had ik begrepen,hij is mij te hoekig maar ieder zijn smaak😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan