Jerryt's eigenbouw deel 9

Is en blijft gewoon prachtig werk om van twee wielen,blok en voorvork een unieke motorfiets te maken. *O*
Dat zijn gewoon de mooiste klussen. :Y
 
Voor zo'n getalenteerd figuur als jij bent zijn dit w.s. de über gave klussen.....en zo f.cking snel man....heerlijk👍
 
Gerard, je bent weer lekker bezig!
Vraagje.. die twee uitlaat ophanginkjes, die driehoekjes... blijft dat zo?
Zat effe hier http://www.magni.it/museo-mvagusta.htm te kijken en zonder die driehoekjes is vind ik mooier!
Waar zitten de uitlaten eigenlijk aan vast?


Yep,zit bij de MV racer ook zo.(Dit is geen Magni uitvoering)
De bovenste megafoons zitten bij de voetsteunophanging vast en de onderste weer aan de bovenste met die mooie driehoekjes. :+
 
Mooi werk weer 'kunstenaar'


Dank,alweer een nieuwe brommer?
Net weer effe en blokje op de Hypert weg geweest,begin hem wat te leren kennen en de Wheelies gaan steeds beter! *O* Elke keer weer een feestje op dat ding,wat een fiets. *O*
(Niet echt goed voor je rijbewijsbehoud trouwens......... :X )Ach,tis Friesland hier. ;)
 
Laatst bewerkt:
Eerst even vakantie vieren en om het huis klussen😇
full
 
Breek me de bek niet open kwa zon😁
Weekje veluwe gedaan met vrouwtje en middelste dochter,prima vermaakt hoor😇Morgen weer naar friesland en in het hout bezig,wat achterstallig onderhoud met houtwerk buitenom het huis😁
Hout ja.........😄
 
Zie gelukkig iig wel draairamen van hardhout.....scheelt toch wel als je een of meerdere jaren achterstallig onderhoud hebt...
 
Maar hij heeft wel gelijk!Deze ramen zijn toen gemaakt van onze vriend met zijn cafefighterTr1 project waar ik een ruil had gedaan met een eiken tafelblad en partijtje hardhouten ramen tegen een rvs uitlaatsysteem en nog wat dingetjes. :+
Ze passen perfect Renee :} Morgen de voorkajuit.
 
Maar hij heeft wel gelijk!Deze ramen zijn toen gemaakt van onze vriend met zijn cafefighterTr1 project waar ik een ruil had gedaan met een eiken tafelblad en partijtje hardhouten ramen tegen een rvs uitlaatsysteem en nog wat dingetjes. :+
Ze passen perfect Renee :} Morgen de voorkajuit.
Ha vandaar excuus. :)
 
Hoe kan jij dat van een foto af zien of dat hart hout is.
Ben jij helder ziend. :?


Ben zeer vaag ziend tegenwoordig, maar heb vanaf mijn 9e op diverse houtwerven rond gezworven totdat ik 8 jaar geleden thuis kwam te zitten, zou schandalig zijn als ik dat NIET zou zien😂
 
Maareuh, zijn we onderhand eens een keer klaar met dat houtgedoe ? Wordt weer eens tijd voor wat serieus bak en braadwerk !
 
We zitten alweer in het staal hoor,net twee honda x4 tanken verbreed.
Huis is weer helemaal netjes😀
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan