Keyless motor

SchuiverGalore

MF veteraan
Donateur
16 mei 2014
1.092
581
Utrecht
Heeft iemand ervaring met een keyless systeem op de motor te zetten?

Ik heb net even gegoogled en kwam wat chinees spul tegen, maar de vraag is of het werkt.

Mening/ervaringen/input?
 
Kawasaki 1400 GTR heeft het standaard.

Zou het op mijn motor ook wel willen. En niet om krasjes op mijn kroonplaat te voorkomen, maar gewoon voor het gemak.

Maar mischien moet ik gewoon een soort van overbrugging maken, zodat ik kan starten zonder sleutel, want mijn motor ... die pikken ze toch niet :+

Heb wel een auto gehad, Renault Megane II CC, keyless, verdomd plezant 8-)
Enig minpunt, de vorige eigenaar was een soort van computertechnicus of zo, en had wat aanpassingen gedaan. Ik kon die starten zonder de de card zich IN de auto bevond. Had hij gedaan voor bij zijn thuis om de auto te kunnen verzetten op zijn oprit, zonder de card op zak te hebben. Ik kon de auto dus ook zo starten, maar eens op straat, wanneer ik ergens stopte, 300 m lager, schakelde de motor uit ... duurde effe voor ik doorhad dat ik de card thuis vergeten was. Dus ... auto met de vier pinkers aan op straat laten staan en effe te voet terug naar huis om de card op te halen _O-
 
Nee, ik maakte een (niet zo zuur) grapje. :+
Ik weet van een Ducati Multistrada (a 25.000 euro?)dat het (originele) systeem niet meer werkte en de motor niet meer te starten was.

Ja, dat is zuur. Daarom laat ik 't ook door een pro inbouwen, ik ga mij er niet aan wagen juist omdat ik geen beunhazenacties wil.

Het kan en zal wel eens kapot gaan, maar ik hoop dat het dan al dubbel de irritatie in plezier is geweest. Daarom hoopte ik eigenlijk op een persoon die zou zeggen:'deze heb ik, doet het al maanden. Koop die!''


Kawasaki 1400 GTR heeft het standaard.

Zou het op mijn motor ook wel willen. En niet om krasjes op mijn kroonplaat te voorkomen, maar gewoon voor het gemak.

Maar mischien moet ik gewoon een soort van overbrugging maken, zodat ik kan starten zonder sleutel, want mijn motor ... die pikken ze toch niet :+

Heb wel een auto gehad, Renault Megane II CC, keyless, verdomd plezant 8-)
Enig minpunt, de vorige eigenaar was een soort van computertechnicus of zo, en had wat aanpassingen gedaan. Ik kon die starten zonder de de card zich IN de auto bevond. Had hij gedaan voor bij zijn thuis om de auto te kunnen verzetten op zijn oprit, zonder de card op zak te hebben. Ik kon de auto dus ook zo starten, maar eens op straat, wanneer ik ergens stopte, 300 m lager, schakelde de motor uit ... duurde effe voor ik doorhad dat ik de card thuis vergeten was. Dus ... auto met de vier pinkers aan op straat laten staan en effe te voet terug naar huis om de card op te halen _O-

Gemak en voor de leuk is het meer. Ik laat soms de sleutel vallen en het is enigszins uniek.

Wel grappig gezicht als je even terug moet lopen :+
 
Leuk topic maaruh... :? :?


Algemene beschrijving:

SPY FM-5000 Pager motor alarmsysteem met 2 FM Pager afstandsbedieningen.

Pager systeem: het ontvangen van status rapporten van uw voertuig met live meldingen en status controle functie. Functioneert met gesloten FM frequentie waardoor er een live beveiligingsverbinding tot stand komt.

FM alarmsysteem met ingebouwde afstelbare shock sensor, startblokkering en afstandstartfunctie. Alarm is voorzien van hoofd-alarmering die volgt na het voor-alarm op de afstandsbediening (waarschuw functie).

Led indicatie lampje is een zichtbaar afschrikkingsmiddel tegen ongewenste vandalen. Laat uw mooie dure motor niet stelen of vernielen en beveilig uw eigendom met dit 125 db SPY systeem.

Monitor uw voertuig met dit systeem en betrap onverlaten op heterdaad (stil alarm functie - pager melding). Activatie van het systeem via de afstandsbediening mogelijk ter afschrikking en bij voor- alarmmeldingen.

Afstandsbedieningen hebben een bereik van 5000 meter in het open veld en de functies: status rapport, afstandstarten, stil alarm, alarm activatie, alarm deactivatie, inhaal functie, klok, datum, wekfunctie, stilfunctie, motorblokkering en zoekfunctie.

Afstandstart functie is te gebruiken voor het aansturen van de startmotor relais of andere accessoire zoals: claxon of verlichting.

Het systeem is universeel en past daardoor op ieder voertuig met een 12 volt accu. Eenvoudig plus en min verbinden met de accu en het systeem werkt (contact - knipperlichten).

Alle SPY producten hebben 1 jaar fabrieksgarantie "Pursue Safety - Enjoy High Tech-Life".

- Ook uitvoeringen met Microwave sensor en Ultrasonic sensor zijn leverbaar -


Wel makkelijk kan je eten opwarmen onderweg... _O- _O- _O-
 
Ik heb zo'n SPY alarm een tijd gebruikt. Best leuk ding hoor. Als het alarm af ging krijg je een signaal op de afstandbediening zodat je even kan gaan kijken. Super oplossing voor toen ik nog in Amsterdam werkte. Die Microwave sensor werkte ook best goed, die reageerd op dingen die te dicht bij je motor in de buurt komen, helaas ook regendruppels ;-) Ik heb er veel plezier van gehad, alleen op het laatste kreeg ik vreemde storingen op de motor, toen de SPY er maar uit getrokken. Ik heb'em nog liggen trouwens.. voor de liefhebber.
 
Terug
Bovenaan Onderaan