CBR900RR RSU voorvork en velg CBR600 F2

Peet3kabo

MF veteraan
3 jun 2007
2.056
4
Menaldum
Ik zet hem hier ook maar even neer.
Ik heb de beslissing genomen om een andere richting uit te gaan en de verkoop van mijn woning zit er aan te komen, dus moet er ruimte komen en gaat dit project wijken.

Alles is hier te bekijken.

Motorblok van een GSX1100R uit '92, het laatste 1127 oliegekoeld blok.
Olie en filter gewisseld en heeft gelopen, de verdere staat weet ik ook niet. Geen rare bijgeluiden, loopt goed.

Filmpje eerste start voordat ik de GSXR uit elkaar trok
Filmpje eerste start in project met 36er carbs




Compleet met uitlaat, oliekoeler, kabelboom en alle elektra welke daarbij hoort.
Dacht aan 450,-
Gereserveerd

RSU voorvork van een '92 CBR900RR, compleet met spatbord, remklauwen, rempomp, remleidingen, kroonplaten, koppelingspomp en clip-ons.



Dacht aan 350,- Gereserveerd

CBR600F2 voorwiel 17" met remschijven en band.



Dacht aan 125,-

En de carbs welke in dit project zitten, BST36 ers waar ik goede naalden ingezet heb uit een set welke ik nog had.
Dacht aan 100,-
Gereserveerd

GSXR1100 '92 frame van de motor welke ik uit elkaar getrokken heb, eventueel met Belgische papieren.
Deze is gratis af te halen voor de liefhebber, anders gaat hij naar de oudijzer boer.


Eventueel overweeg ik nog om mijn eerste project te verkopen.
Deze:



Het gehele verhaal en de onderdelen is hier te lezen.
Motorblok is compleet uit elkaar geweest, alle pakkingen en oliekeerringen vervangen.
Het blok in deze motor heeft maar net iets meer dan 20k gedraaid en kan dus nog een mooie tijd mee.
Deze verkoop ik met het tweede frame en een xtra motorblok wat nog in elkaar zit en bijna een compleet motorblok welke uit elkaar ligt.
En inclusief alle onderdelen welke ik hier allemaal nog heb van de twee bolletjes welke ik uit elkaar getrokken heb.
Deze gaat alleen weg voor de vaste prijs van 1500,-
Anders houd ik hem lekker want hij moet in ieder geval niet weg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan