Motor-Forum

Select Forum

Dani Pedrosa deel II

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
YonnyHernandez schreef op 24 september 2017 @ 23:53:
Denk dat Pedrosa in dit soort omstandigheden gewoon de beste van het veld is. Hoge temperaturen en banden die snel slijten waardoor je soepel moet rijden om hard te gaan, dat kan hij als de beste. Jerez was een soortgelijke race met ook dezelfde 3 namen op de eerste 3 plekken.
Ik was eens op Cartagena met Barry Veneman, en die vertelde dat niemand zijn motor zo snel rechtop kan zetten als Pedrosa.
Dus inderdaad.. wat nou edge grip? Gas! :Y _O-
BMW S1000R - de koning onder de nakeds.
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.
In an eye-blink the unrestrained wind is trying to rip your head off.

Back to my Roots

Reg. datum:
17 nov. 2002
quote:
YonnyHernandez schreef op 24 september 2017 @ 23:53:

[...]

Denk dat Pedrosa in dit soort omstandigheden gewoon de beste van het veld is. Hoge temperaturen en banden die snel slijten waardoor je soepel moet rijden om hard te gaan, dat kan hij als de beste. Jerez was een soortgelijke race met ook dezelfde 3 namen op de eerste 3 plekken.

Is dit niet een beetje voordeel van zijn lengte/gewicht?
Wel superT gedaan iig..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
Worldbeater schreef op 25 september 2017 @ 09:16:

[...]
Ik was eens op Cartagena met Barry Veneman, en die vertelde dat niemand zijn motor zo snel rechtop kan zetten als Pedrosa.
Dus inderdaad.. wat nou edge grip? Gas! :Y _O-

Ja is echt puur skill van Dani. Daardoor kan hij met dat kleine lijf toch hard rondgaan met zo'n grote machine.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.