Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Noem eens wat Remmez

Volgende week ga ik naar de dolemieten rijden 😎😎😎😎😎😎

Ff weer inkomen in het rijden en dacht kan ik daar wel doen

Maar tussen door roep eens wat kerel
 
Nog liefhebbers die zaterdag de 25e mee willen naar de qualificaties?
 
Noem eens wat Remmez

Volgende week ga ik naar de dolemieten rijden 😎😎😎😎😎😎

Ff weer inkomen in het rijden en dacht kan ik daar wel doen

Maar tussen door roep eens wat kerel

Even inkomen in de Dolomieten? Ach het is een mooie begin })
Klein stukje om in te komen, geniet ervan William! :]

Nog liefhebbers die zaterdag de 25e mee willen naar de qualificaties?

Ik dacht dat de race dag altijd dé dag is om er te zijn?
Waarschijnlijk loop ik er op de kwalificatie dag ook rond, paar jaar helaas niet geweest. Ach ik weet de weg nog
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Mijn redelijk recent aangeschaft Triumph Tiger 900 heeft toch wat langer stilgestaan dan verwacht en het lijkt erop dat de carburateurs redelijk zijn dicht geslipt.
Heeft er iemand een sonische reiniger waar mijn onderdelen een avondje in kunnen rondzwemmen? Zo ja, wat kost dat?
 
⁠⁠⁠⁠Richard Brevet⁠⁠⁠⁠:

INTERESSE-PEILLING,
1ste of 2de weekend september (datum staat niet vast) een weekend naar de eifel. Idee is van vrijdag t/m maandag een huisje te huren bij de roompot Cochem. En dan vandaar uit een paar dagen rond te rijden door de eifel en eventueel voor de echte mannen een rondje over de nürburgring (40km van het park). Wie heeft hier wel oren naar en zou wel mee gaan. Dan kan ik kijken voor een huisje en de eventuele kosten.


Voor zoals het er nu naar uitziet
9-10-11-12 september.
 
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over parkeren van de motor in Nieuwegein en dit lijkt mij dit het ideale topic om de vraag te stellen ;).
Komende maanden moet ik twee avonden in het stadhuis van Nieuwegein zijn voor werk. Nou vroeg ik mij af of je daar in de buurt de motor kwijt kan op een beetje veilige plaats (iemand ervaring)?


Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
onder het stadhuis is toch een overdekte garage ?
daar wel eens de auto gezet, ziet er netjes uit
slot er om en klaar...
 
oh ja... nog een nieuwtje... ik heb geen motor meer....
ik reed innmiddels zo weinig dat ik 'm maar heb verkocht....
 
En anders onder de passage, daar kan je in en uit aan de noordstedeweg zonder langs een slagboom te hoeven met de motor... Staan altijd meerdere motoren.
 
Laatst bewerkt:
onder het stadhuis is toch een overdekte garage ?
daar wel eens de auto gezet, ziet er netjes uit
slot er om en klaar...

Daar zijn in ieder geval plaatsen ingericht voor motoren, volgens mij lukt het daar alleen niet om voorbij de slagboom te gaan. In ieder geval genoeg overdekte parkeergarages.

Vanaf de Uithof naar Nieuwegein in de spits is inderdaad erg druk, loopt compleet vast bij eigenlijk alle knooppunten, binnendoor over de Waterlinieweg meestal ook, voor 16:30 vertrekken is nog te doen.

Wat eventueel ook nog een optie is, is parkeren bij het Sint Antonius ziekenhuis, kan in de gewone parkeergarage van Q-Park (aan straat de Doorslag) of aan de andere kant van het ziekenhuis (Koekoekslaan) bij de Spoedeisende Hulp (SEH) is een brommer/motor stalling. Klein stukje lopen en je bent in het stadhuis.

⁠⁠⁠⁠Richard Brevet⁠⁠⁠⁠:

INTERESSE-PEILLING,
1ste of 2de weekend september (datum staat niet vast) een weekend naar de eifel. Idee is van vrijdag t/m maandag een huisje te huren bij de roompot Cochem. En dan vandaar uit een paar dagen rond te rijden door de eifel en eventueel voor de echte mannen een rondje over de nürburgring (40km van het park). Wie heeft hier wel oren naar en zou wel mee gaan. Dan kan ik kijken voor een huisje en de eventuele kosten.


Voor zoals het er nu naar uitziet
9-10-11-12 september.

Erg mooi en gezellig om zo'n weekendje te plannen! Mooie locatie ook. Dank je voor het plaatsen hier. Had me super geleken om mee te gaan, maar is nog niet echt handig voor me dat soort dingen te plannen enzo ;)

Nog plannen voor een leuk dag toertje trouwens?
 
Laatst bewerkt:
aan het ziekenhuis dacht ik ook, deed ik zelf wel met mn motor
maar ik dacht, zo'n meisje 's avonds onder die tunnel door...
 
Terug
Bovenaan Onderaan