Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Mocht het iemand nog helpen. Je kan bij het stadhuis ook langs de slagboom aan de nachtwachtstede. Ik vond de motor er vanavond wel nogal verlaten staan dus wellicht ga ik volgende keer wel voor het ziekenhuis 😉
 
Erg mooi en gezellig om zo'n weekendje te plannen! Mooie locatie ook. Dank je voor het plaatsen hier. Had me super geleken om mee te gaan, maar is nog niet echt handig voor me dat soort dingen te plannen enzo ;)

Nog plannen voor een leuk dag toertje trouwens?

Aankomende zaterdag lijkt me een mooie dag voor een ritje! Nog meer liefhebbers?
 
Goed idee Bas!
Ik zie dat er nog wel hotels in de buurt vrij zijn O-)
Veel plezier dit weekend daar!
 
Laatst bewerkt:
wat leuk..... sv rit vanuit hier , of van de sv club?

Spraken in Sauerland nog een SV-clublid... die zoals de meeste geen SV meer hebben :+
 
Laatst bewerkt:
oh hahahaha, ja mooi he :) maar het is daar wel gezellig altijd
ik heb zelfs geen motor meer :) en rij toch nog mee....
 
dat wil jij niet hahaha... nee ik rij dezelfde rit met de auto :) en zie ze wel bij het begin, tussen en eindput
 
Bas je hebt toch al een tijd kuipen en een ruit *D
Dank je Ferran, mooi dat je ook nog gereden hebt!
Ik had maar een klein stukje gereden, maar met een goed goretex pak en thermo kleding was het te doen. Groter ritje moeten we echt nog maar doen, maar ik geef toe dan mag het wel een paar graden warmer zijn.
Meestal rond kerst / oud & nieuw is het warmer :+ eerdere jaren heb ik best leuke ritjes gereden in die periode.
 
Laatst bewerkt:
Hallooooo,
Ik heb vandaag mijn motor weer opgehaald en ben helemaal hyped, dus ik dacht, laat ik eens kijken of er mensen in de omgeving zijn waar ik evt. ritjes mee kan doen :D. Ik ben een meid van 24 jaar en woon in Zeist, rijd al 5 jaar motor en ben nu in het bezit van een Suzuki GSXR600 en een Yamaha Diversion.
full

Leeft het hier nog een beetje:)?
 
Hallooooo,
Ik heb vandaag mijn motor weer opgehaald en ben helemaal hyped, dus ik dacht, laat ik eens kijken of er mensen in de omgeving zijn waar ik evt. ritjes mee kan doen :D. Ik ben een meid van 24 jaar en woon in Zeist, rijd al 5 jaar motor en ben nu in het bezit van een Suzuki GSXR600 en een Yamaha Diversion.[afbeelding]
Leeft het hier nog een beetje:)?
Welkom :W nah je ziet het veel leven zit er (nog) niet in hier.
 
:W

Vroegah was het wel drukker... toen bestond Whatsapp nog niet O-)

Wie weet gaat het dit jaar weer lukken hier wat meer leven in te blazen 8-) :]
 
Hé een vrouw! Welkom :W

11 maart ga ik weer een stukje rijden en even langs MQS, wellicht willen er meer mee om een mooie route te doen?

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan