vliegwiel yamaha xv920

cobi63

Rookie
28 jul 2014
10
0
deventer
wie heeft er voor mij een tekening hoe een vliegwiel moet staan op tyd
schijnbaar moet het op tyd staan en mischien iemand die een tekening heeft hoe de onsteking van de motor moet staan
 
De pick-ups voor de ontsteking zitten op dat vliegwiel... Dus het moet zeker op tijd staan. Ik heb wel een blok uit elkaar gehaald en veel foto's in mijn topic staan. Maar er niet op gelet hoehet daarmee zit. Ik gok dat er wel een spie zit of dat het op een andere manier maar op één manier kan...

Zoek even een werkplaatshandboek op. Zijn heus wel digitaal te vinden. Staat het vast in. Je kunt ook even de exploded views bekijken op partzilla of cmsnl bekijken. Is misschien al voldoende.

Het beugeltje met de twee spoeltjes heeft in ieder geval maar weinig stelruimte.

Succes!

Later,

Loek
 
De pick-ups voor de ontsteking zitten op dat vliegwiel... Dus het moet zeker op tijd staan. Ik heb wel een blok uit elkaar gehaald en veel foto's in mijn topic staan. Maar er niet op gelet hoehet daarmee zit. Ik gok dat er wel een spie zit of dat het op een andere manier maar op één manier kan...

Zoek even een werkplaatshandboek op. Zijn heus wel digitaal te vinden. Staat het vast in. Je kunt ook even de exploded views bekijken op partzilla of cmsnl bekijken. Is misschien al voldoende.

Het beugeltje met de twee spoeltjes heeft in ieder geval maar weinig stelruimte.

Succes!

Later,

Loek

dank je wel ja er zit een spie op maar de motor staat niet meer op tyd kan er ook niks van vinden in het hanndboek daarom heb ik het probleem weet je nog iets anders
 
er valt niets af te stellen aan de onsteking.
er zit idd een spie op de as, dus het vliegwiel, wat dus de rotor van de dynamo is,kan er maar op 1 manier op.
dat is ook de reden dat het niet in het boek staat.
als het toch niet goed staat heb je het verkeerde vliegwiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan