goedkope onderdelen waar???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een moertje liggen....
Mag zo weg...
Met bijpassend boutje kan t al te duur worden.....

O-)

Bijpassend boutje heb ik hier waarschijnlijk nog wel liggen. Geef me een dag of twee om het te zoeken. Kom je't afhalen of stuur ik'em op? Je kunt het voor niets hebben natuurlijk, om de kosten te drukken...
Tjah, zolang ik het niet moet versturen dan eh, want dan komen de verzendkosten er nog bij. En dan weet ik niet hoeveel het gaat worden aangezien er verschillende methodes zijn om het te versturen. De simpelste zou zijn dat ik het in een envelop stop en als brief verstuur. Geen idee of het dan ook ooit aankomt omdat het feitelijk geen brief is maar een envelop met een boutje er in. Kan dus zomaar zijn dat ze daar lastig over gaan doen bij de post. En dan bedoel ik meer de Belgische post want de Nederlandse post is best wel okay naar het schijnt. Enfin, je kunt dat risico dus vermijden/beperken door het op te laten sturen als pakketje. Je hebt dan weer verschillende pakketjesbezorgbedrijven en het is maar net dewelke je dan wil. Ik heb zelf wel goede ervaringen met DHL maar dat heeft blijkbaar weer niet iedereen. Ik ken mensen die dus minder goede ervaringen hebben met DHL maar dat was dan wel weer in België, geen idee of die vlieger dus opgaat voor Nederland. Misschien dat je daar zelf meer over kunt vertellen. Als tweede heb je DPD. Ook goede ervaringen mee, maar wederom, in België! Deze twee pakketjesbezorgbedrijven zijn vrij soepel in hun leveringen. Als je bijvoorbeeld niet thuis bent zullen ze over het algemeen proberen het pakketje bij een van de buren achter te laten. Dat vind ik op zich wel fijn want bij Post.NL bijvoorbeeld doen ze dat niet. Daar heb ik dan weer minder goede ervaringen mee. In België dan toch. Zo gebeurd het bijna altijd dat ik niet thuis ben op het moment dat de bezorger/bezorgster (hoewel ik eigenlijk nog nooit een vrouwelijke bezorgster heb gezien bij Post.NL (eerlijk gezegd zie ik überhaubt nooit een bezorger van Post.NL, maar dat geheel terzijde)) aan mijn deur staat. Ze laten dan een briefje achter waar in staat dat ze de volgende dag nog eens langskomen. Alsof ik dan NIET aan het werk ben! Precies het gaat hier om werkdagen, en dan ben ik dus aan het werk, net als hun! Dus hoe komen ze op het belachelijke idee om de volgende dag rond hetzelfde tijdstip weer aan te bellen!? Ik snap hun redenatie niet goed hoor.
Goed, een andere optie is dan natuurlijk nog per post. Dat gaat doorgaans ietsje trager. Nadeel is ook hier weer dat de bezorger/bezorgster (ja, hier heb ik er inderdaad wel eens eentje van getroffen! Zowel de mannelijke als de vrouwelijke variant) tijdens de werkuren aan je deur staat. En je raadt het al, dan ben ik meestal aan het werk en dus niet thuis! Tenzij ik ziek ben of een dag verlof heb, dan kan dat wel eens gebeuren. Sterker nog, het IS zelfs al eens gebeurd, daarmee dat ik weet dat er ook bezorgsters zijn. Hadden we het al over Kiala gehad? Nee, ik geloof het niet. Kiala is dus ook een manier om iets te versturen. Op zich wel een prettige dienst als er geen haast mee is gemoeid. Het duurt over het algemeen een weekje voordat je je pakketje hebt. Nadeel is dat je het wel zelf moet gaan afhalen. Dat nadeel is echter meteen ook het voordeel, want je kunt het (jawel!) NA je werk gaan afhalen! Grandioos toch?
Goed, dat gezegd zijnde moet je natuurlijk wel even aangeven of je dat boutje wil hebben. Je krijgt het van mij, geheel gratis en belangeloos! Zo ben ik. En de manier waarop je het gaat krijgen, daar komen we dan ook wel weer uit denk ik.


*pakt bier en chips en vraagt zich af of het nu al vrijdag is of niet*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan