goedkope onderdelen waar te koop?

devonderacer

Rookie
30 mei 2016
24
0
kan iemand advies geven,
ik ben op zoek naar (betrouwbare) site's/winkels waar je goedkoop dit soort onderdelen kan kopen>embleems van/voor een moter/auto, koplampen, logo's voor op de motor, dingen waarmee je je project uniek kan maken. ik heb al wel een beetje rondgekeken maar nog niet echt een winkel/site gevonden die ik zocht.
graag serieuze antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
dit zoek ik ik ben op zoek naar (betrouwbare) site's of winkels waar je goedkope onderdelen kan kopen zoals embleems van/voor de moter/auto, koplampen, dingen waarmee je je project uniek kan maken
 
Wat heb je zelf al gevonden?
Of: wat heb je zelf al onderzocht en verkend.
Zet die verkregen info alvast op rij in je topic en probeer hiermee de "hulpeloosheid status" te ontstijgen. Misschien kunnen wij dan aanvullen.

Wat je nu doet is passief schreeuwen om aandacht die je niet wil.

De meegaandheid van Martell valt te prijzen. :Y
(vrees wel dat dit topic "het niet gaat worden") :Y
 
via Zoeken

kom je al vrij makkelijk op
lijst motorsloop bedrijven

Ook een paar heel handige sites:
www.ask.com
www.bing.com
www.google.nl

Wat heb je zelf al gevonden?
Of: wat heb je zelf al onderzocht en verkend.
Zet die verkregen info alvast op rij in je topic en probeer hiermee de "hulpeloosheid status" te ontstijgen. Misschien kunnen wij dan aanvullen.

Wat je nu doet is passief schreeuwen om aandacht die je niet wil.
:^
De meegaandheid van Martell valt te prijzen. :Y
(vrees wel dat dit topic "het niet gaat worden") :Y
Martell is een heilige :}
 
Laatst bewerkt:
dit zoek ik ik ben op zoek naar (betrouwbare) site's of winkels waar je goedkope onderdelen kan kopen zoals embleems van/voor de moter/auto, koplampen, dingen waarmee je je project uniek kan maken
als je het goedkoop kunt kopen is het dus niet uniek maar massaproductie. als je iets unieks wilt zal je het zelf moet maken of laten maken (maar dat is niet goedkoop).
 
Ben nog geen MF-er tegenkomen die er in geslaagd is om bij een totaal van 18 berichten, achttien keer onzin op te schrijven. Vooral de eerste 4 berichten en niet minder wat daarna is gekomen. Zo'n opmerking: "Zit er ook één in Gelderland?" (sloperij) slaat toch echt alles!
 
Ben nog geen MF-er tegenkomen die er in geslaagd is om bij een totaal van 18 berichten, achttien keer onzin op te schrijven. Vooral de eerste 4 berichten en niet minder wat daarna is gekomen. Zo'n opmerking: "Zit er ook één in Gelderland?" (sloperij) slaat toch echt alles!

heb je mijn reply's weleens teruggelezen? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan