goedkope onderdelen waar te koop?

devonderacer

Rookie
30 mei 2016
24
0
kan iemand advies geven,
ik ben op zoek naar (betrouwbare) site's/winkels waar je goedkoop dit soort onderdelen kan kopen>embleems van/voor een moter/auto, koplampen, logo's voor op de motor, dingen waarmee je je project uniek kan maken. ik heb al wel een beetje rondgekeken maar nog niet echt een winkel/site gevonden die ik zocht.
graag serieuze antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Ik meende onze kindervriend (de heilige) al te herkennen:

sint-en-piet-op-de-motor.jpg
 
Laatst bewerkt:
dit zoek ik ik ben op zoek naar (betrouwbare) site's of winkels waar je goedkope onderdelen kan kopen zoals embleems van/voor de moter/auto, koplampen, dingen waarmee je je project uniek kan maken

Je bedoelt stikker tjoening? Ik denk dat je daar zo'n 10 jaar te laat mee ben...Maar pas op, teveel stickers en je krijgt zoveel vermogen dat je alleen maar wheelies maakt!

Besef wel:
goedkoop = massaproductie = alles behalve uniek
 
Laatst bewerkt:
Tja, maar als je al jaren loopt te zoeken naar een paar rubbertjes om je plaatwerk mee vast te zetten en je bent voor € 10,- geholpen dan houd je daar een goed gevoel aan over, toch?
Absoluut.
Aanbod is zeker ok.

Maar:L Duur, traag en beroerde service (als je het nodig hebt).
 
dit zoek ik ik ben op zoek naar (betrouwbare) site's of winkels waar je goedkope onderdelen kan kopen zoals embleems van/voor de moter/auto, koplampen, dingen waarmee je je project uniek kan maken

3 stappen plan voor de meeste cafe racers :

1
einhell_slijper_2350watt.jpg


2
Bier-erfunden.jpg


3
32DBF0FA00000578-3524655-image-a-46_1459866167338.jpg


voor een embleem zou ik beginnen met deze :
3-34-set-car-styling-hood-grille-grill-badge-with--font-b-M-b-font.jpg


loopt rijd en vliegt hij of zij gelijk een stuk harderder.
wel de originele zoals op de afbeelding he *D
 
Tja, maar als je al jaren loopt te zoeken naar een paar rubbertjes om je plaatwerk mee vast te zetten en je bent voor € 10,- geholpen dan houd je daar een goed gevoel aan over, toch?

Ja, helemaal mee eens. Daar word je terecht vrolijk van. Bij lang zoeken naar een onderdeel ben je uiteindelijk blij dat je het kunt kopen. En is de prijs even minder belangrijk.
Vaak wordt gezegd: "Liever duur dan niet te koop". :)

En ja, bij CSM hebben ze heel veel onderdelen die je elders niet altijd even gemakkelijk vindt.
Ook de part's sheets zijn "uniek". (gratis raadpleegbaar)

Toch leert de ervaring dat je voor veel CMS onderdelen óók gewoon bij de (merk) motor-dealers terecht kunt voor vriendelijkere prijzen. :Y

De heersende opinie op MP blijft: CMS is duur!
(en TS zocht vooral goedkope onderdelen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan