Pop-a-dent iets voor gedeukte tanks?

Heb een ook een miniscuul deukje in de tank, bij meerdere autoschadeherstel bedrijven gevraagd: niemand durft het aan op deze manier, omdat een motortank A. veel sterker/dikker is dan een autodeur en B. een bolle vorm heeft, waardoor nog sterker.

Maar je kan het proberen natuurlijk.
 
Is je motortank met dubbele want?

Anders kun je er wat indoen en in de vriezer lekker. Werkt bij uitlaten ook altijd super, ijs is behoorlijk krachtig :)

EDIT:
Ja dit is serieus, voordat je denk dat ik je loop te fokken :P
 
Laatst bewerkt:
Ho stop! Check hier onze geweldige koekiemuur

Is je motortank met dubbele want?

upload6905145961981618591.jpg
 
Ik weet niet of die lijm sterk genoeg is. Voor mijn gevoel is een motortank ook veel sterker dan bijv. een autodeur.

idd, doe maar eens een rouwe ei in je hand en knijp dan je hand aan alle kanten gelijkmatig dicht, dat zie je dat je vrij veel kracht moet uitvoeren om het ei te breken, de bolvormige drijvers van sommige boeien in zee zijn van glas (vroeger tenminste) door hun vorm zijn deze sterk en een tank ook door de ronde vormen.
 
idd, doe maar eens een rouwe ei in je hand en knijp dan je hand aan alle kanten gelijkmatig dicht, dat zie je dat je vrij veel kracht moet uitvoeren om het ei te breken, de bolvormige drijvers van sommige boeien in zee zijn van glas (vroeger tenminste) door hun vorm zijn deze sterk en een tank ook door de ronde vormen.
Maar metaal vind het ook leuk om in zn oorspronkelijke vorm te komen, dus wie weet :)

Zal voor sommige deukjes wel werken maar deuken op de motor zijn vaak extremer... -O-
 
Laatst bewerkt:
En dan weet het bevroren water waar de deuk zit zodat het ijs alleen daar uitzet?

Is helemaal niet gek hoor.

Waar de deuk zit zitten veel spanningen welke weg willen, het beetje spanning meer door de krimp kan heel goed een deuk )mits niet te scherpe) weg krijgen. Wordt wel meer gedaan, wel is het nog beter ter plekke van de deuk aan de buiten kant eerst met kokend water heet te maken en meteen af te koelen.
 
En dan weet het bevroren water waar de deuk zit zodat het ijs alleen daar uitzet?


Ik zat net te denken zal ik reageren of niet....

Dat onzin verhaal heb ik al zo vaak gehoord hier, niet normaal.

Nog even wachten en dan komt er nog wel iemand met de welbekende erwten in de tank met een beetje water.....


Met wat voor uitlaat heb jij dit getest om tot die conclusie te komen? Want wellicht werkt het niet bij alle materialen zoals titanium uitlaten.

Ik vond dit eerst ook onzin, met hetzelfde argument dat ijs overal uitzet en niet alleen bij de deuk. Uit nieuwsgierigheid getest en het werkt echt, sindsdien al meerdere uitlaten uitgedeukt met deze methode.

Nadeel is dat deze methode langer duurt. Meestal stook ik de deuk goed warm (roodgloeiend) en dan luchtdruk op de uitlaat, dan 'popt' de deuk er ook uit.
 
Met wat voor uitlaat heb jij dit getest om tot die conclusie te komen? Want wellicht werkt het niet bij alle materialen zoals titanium uitlaten.

Ik vond dit eerst ook onzin, met hetzelfde argument dat ijs overal uitzet en niet alleen bij de deuk. Uit nieuwsgierigheid getest en het werkt echt, sindsdien al meerdere uitlaten uitgedeukt met deze methode.

Nadeel is dat deze methode langer duurt. Meestal stook ik de deuk goed warm (roodgloeiend) en dan luchtdruk op de uitlaat, dan 'popt' de deuk er ook uit.

Moet je met een tank doen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan