tomos a35 motorblok electra

Status
Niet open voor verdere reacties.

devonderacer

Rookie
30 mei 2016
24
0
Laat ik maar een beginnen bij het begin,
er komt een gele en een zwarte kabel uit de motor. Ik weet niet waar die heen moeten ik hoef geen lampen of zo iets. Op google staat echt van alles (allenmaal verschillende dingen) dus daar heb ik ook niet zo veel aan. De bobine zit volgens mij ingebouwt.

al vast bedankt
 
Die moeten naar je bobine, en vanuit de bobine komt er een kabel die je op je Bougie doet.

Ondanks dat dit een MOTOR forum is en geen BROMMER forum. Wellicht handig om het de volgende keer ergens anders te vragen
 
CDI is een zwart doosje, formaatje pakje peuken.. zit een stekker op voor een paar draadjes.
bobine is een tonnetje, formaatje babyvuistje , waar meestal 2 draadjes opzitten en 1 dikke kabel uitkomt
Die dikke kabel gaat naar je bougie.
Volg de dikke kabel , kom je vanzelf uit bij je bobine. ( en.. je CDI , want die zit er aan vast )

Zonder die 2 onderdelen doet dat blokje het niet.

Volgens het WWW zitten de bobine en cdi vlak naast elkaar, rechts boven je kleine tandwiel van
de ketting.

Zou niet te missen moeten zijn.
 
full
 
Laat ik maar een beginnen bij het begin,
er komt een gele en een zwarte kabel uit de motor. Ik weet niet waar die heen moeten ik hoef geen lampen of zo iets. Op google staat echt van alles (allenmaal verschillende dingen) dus daar heb ik ook niet zo veel aan. De bobine zit volgens mij ingebouwt.

al vast bedankt
geel= verlichting
zwart = uitschakeldraad. leg die aan massa en hij vonkt niet meer.

SLOTJE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan