Hét MF Motorweekend 2017

Bij Motorhotel Meddo hebben we in het verleden ook al eens een voor-overnachting gehad en verzameld.

Klopt, is toch geen reden om daar nu niet te overnachten toch?
We zijn ook meerdere jaren op rij bij de Stayokay van Maastricht geweest.

En het voordeel van Meddo is dat zij een zwembad hebben (weet Hansss me toevallig aan te herinneren ;-) )
 
Hotel Meddo was een prima plekje. Zal ik eens bellen?

Al is de route over zuid richting Sauerland wel mooier denk ik? ff overwegen

Dat doet me denken aan de routeplancommissie (m)eating. Weer bij Fred? Lekkers meenemen enzo?
 
Laatst bewerkt:
2 maar?

Telt u even mee?

  1. Hotel Meddo was een prima plekje. Zal ik eens bellen?
  2. Al is de route over zuid richting Sauerland wel mooier denk ik?
  3. Dat doet me denken aan de routeplancommissie (m)eating. Weer bij Fred?
  4. Lekkers meenemen enzo?

Om dan maar netjes te antwoorden:

  1. Ja, dat was een prima plekje! Bel ze gerust. Ik stem voor.
  2. Of jij denkt weet ik niet, soms wel denk ik :+ . Ik stem voor.
  3. Bij Fred lijkt mee een uitstekende keus, maar ik vermoed dat we dat ook aan Fred moeten vragen :+ Ik stem voor.
  4. Ik stem voor.
 
2 maar?

Telt u even mee?

  1. Hotel Meddo was een prima plekje. Zal ik eens bellen?
  2. Al is de route over zuid richting Sauerland wel mooier denk ik?
  3. Dat doet me denken aan de routeplancommissie (m)eating. Weer bij Fred?
  4. Lekkers meenemen enzo?

Om dan maar netjes te antwoorden:

  1. Ja, dat was een prima plekje! Bel ze gerust. Ik stem voor.
  2. Of jij denkt weet ik niet, soms wel denk ik :+ . Ik stem voor.
  3. Bij Fred lijkt mee een uitstekende keus, maar ik vermoed dat we dat ook aan Fred moeten vragen :+ Ik stem voor.
  4. Ik stem voor.

:+
 
2 maar?

Telt u even mee?

  1. Hotel Meddo was een prima plekje. Zal ik eens bellen?
  2. Al is de route over zuid richting Sauerland wel mooier denk ik?
  3. Dat doet me denken aan de routeplancommissie (m)eating. Weer bij Fred?
  4. Lekkers meenemen enzo?

Om dan maar netjes te antwoorden:

  1. Ja, dat was een prima plekje! Bel ze gerust. Ik stem voor.
  2. Of jij denkt weet ik niet, soms wel denk ik :+ . Ik stem voor.
  3. Bij Fred lijkt mee een uitstekende keus, maar ik vermoed dat we dat ook aan Fred moeten vragen :+ Ik stem voor.
  4. Ik stem voor.
Allen met 'ja' te beantwoorden eigenlijk
 
Klopt, is toch geen reden om daar nu niet te overnachten toch?
We zijn ook meerdere jaren op rij bij de Stayokay van Maastricht geweest.

En het voordeel van Meddo is dat zij een zwembad hebben (weet Hansss me toevallig aan te herinneren ;-) )

Ik lees ff mee, woon om de hoek van Meddo, maar dat zwembad bij motorhotel Meddo is niet meer.
 
2 maar?

Telt u even mee?

  1. Hotel Meddo was een prima plekje. Zal ik eens bellen?
  2. Al is de route over zuid richting Sauerland wel mooier denk ik?
  3. Dat doet me denken aan de routeplancommissie (m)eating. Weer bij Fred?
  4. Lekkers meenemen enzo?

Om dan maar netjes te antwoorden:

  1. Ja.
  2. Ja.
  3. Akkoord.
  4. Ja.
 
yes alweer twee op definitief. Kom op mensen, het word tijd! De kamers zijn al (deels) betaald dus ik begin nerveus te worden :+
 
Is de rit goed te doen op een XT? Wil dit jaar meer georganiseerde ritten rijden en dit weekend klinkt erg goed.
 
Bedankt voor jullie reacties! 4 februari gaat me helaas niet lukken, dan staat er iets anders in de agenda. Ik ga de vorige topics is doornemen om een beter beeld te krijgen van het weekend.
 
We hebben ook een app-groep. Als je daarin opgenomen wilt worden, mail dan even naar KingCoder. Hij staat o.a. in de openingspost van dit topic.

Dat is het nadeel van een app-groep. Mensen die wat meer willen weten wat er speelt in de groep missen die informatie omdat dat niet (meer) in het topic wordt vermeld. De belangrijke dingen vind je hier uiteraard wel.
 
We hebben ook een app-groep. Als je daarin opgenomen wilt worden, mail dan even naar KingCoder. Hij staat o.a. in de openingspost van dit topic.

Dat is het nadeel van een app-groep. Mensen die wat meer willen weten wat er speelt in de groep missen die informatie omdat dat niet (meer) in het topic wordt vermeld. De belangrijke dingen vind je hier uiteraard wel.


Ja dat is wel jammer van die appgroep he? Hier op mf komen alleen nog maar de "serieuze" dingen; het echte geouwehoer zie je hier niet meer; dat is allemaal naar de whatsappgroep. Vroeger lulde we met gemak een paar topics vol (want max 2500 posts) hier, maar dat is wel voorbij.
 
Ja dat is wel jammer van die appgroep he? Hier op mf komen alleen nog maar de "serieuze" dingen; het echte geouwehoer zie je hier niet meer; dat is allemaal naar de whatsappgroep. Vroeger lulde we met gemak een paar topics vol (want max 2500 posts) hier, maar dat is wel voorbij.
Toen moesten we van de spoorwegpolitie ontopic blijven, nu zijn we ontopic, en is het gereutel via 'lullen verderder' naar whatsapp, is het weer niet goed :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan