Hét MF Motorweekend 2017

Aangezien ik de dagen vóór 't weekend toch al vrij ben ga ik morgen (lees: vandaag ;) ) ook maar eens bellen met die hotelier in Meddo ;)
 
Laatst bewerkt:
In dat geval, trap hem van het forum af! })
Het is hier geen motorloos forum... :+


pfieuw kom ik goed weg; Sjimmie's motor staat feitelijk op MIJN naam

[edit]ow wacht ik heb ook de KLX nog, geen zorgen[/edit]
 
Laatst bewerkt:
nette km stand binnen 8 maanden, maar met woon-werk snap ik het wel.
als ik die met motor doe schiet ie ook omhoog daarom doe ik het niet


Ja nou daarom was ik ook blij met de mooie inruil kans, dan ben je zonder kosten ineens weer van die km stand af. Ik heb inmiddels een paar motoren ingeruild met hoge kmstanden en dan zijn ze echt geek vuk meer waard :(
 
Ja nou daarom was ik ook blij met de mooie inruil kans, dan ben je zonder kosten ineens weer van die km stand af. Ik heb inmiddels een paar motoren ingeruild met hoge kmstanden en dan zijn ze echt geek vuk meer waard :(

Wow King, ga jij altijd op de motor? Ook als het sneeuwt enzo?
 
Ja nou daarom was ik ook blij met de mooie inruil kans, dan ben je zonder kosten ineens weer van die km stand af. Ik heb inmiddels een paar motoren ingeruild met hoge kmstanden en dan zijn ze echt geek vuk meer waard :(


klopt, maar aan de andere kant is de afschrijving per km zeker de eerste jaren verhoudingsgewijs veel lager bij veel km. als je steeds nieuw koopt.

dit is niet te vergelijken met de afschrijving per km die ik doe natuurlijk,
als ik bijv. 2000 afschrijf op mijn SV met 20K km in twee jaar, is dat natuurlijk ook weer veel lager.
 
klopt, maar aan de andere kant is de afschrijving per km zeker de eerste jaren verhoudingsgewijs veel lager bij veel km. als je steeds nieuw koopt.

dit is niet te vergelijken met de afschrijving per km die ik doe natuurlijk,
als ik bijv. 2000 afschrijf op mijn SV met 20K km in twee jaar, is dat natuurlijk ook weer veel lager.
mijn BMW heeft weinig afschijving die krengen blijven veel waard zelfs met hogere km standen en zit nog niet op 100k
 
Terug
Bovenaan Onderaan