Hét MF Motorweekend 2017

mijn BMW heeft weinig afschijving die krengen blijven veel waard zelfs met hogere km standen en zit nog niet op 100k


Ja dat klopt; "men" schijnt te denken dat hogere KM standen alleen voor bmw's geen problem is maar volgens mij hoef je je bij geeneen merk echt zorgen te maken. Ja goed hoog toerige machines zoals 600cc racertjes ofzo of KTM's; ktm's hebben ook de naam niet zoveel km te kunnen maken, geen idee of dat terecht is. Maar verder...
 
Wow King, ga jij altijd op de motor? Ook als het sneeuwt enzo?


Nee niet als het sneeuwt, maar verder doe ik mijn huidige woon-werk route altijd met de motor als het ff kan want Oss-Den Haag is nogal file gevoelig
 
Gelukkig is motorrijden een hobby voor me, dan maak je jezelf niet druk om afschrijving en verbruik en kilometerstanden. Het is tenslotte een hobby... *O*

En met woon/werk rij je naast teveel rechte kilometers, ook je banden vierkant. Dat moet je niet willen, dan heb je ook een speelfiets nodig... O-)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt; "men" schijnt te denken dat hogere KM standen alleen voor bmw's geen problem is maar volgens mij hoef je je bij geeneen merk echt zorgen te maken. Ja goed hoog toerige machines zoals 600cc racertjes ofzo of KTM's; ktm's hebben ook de naam niet zoveel km te kunnen maken, geen idee of dat terecht is. Maar verder...
Honda maakt blokken, waaruit de concurrentie 20% meer power zou halen. Maar Honda gokt op duurzaamheid en dan krijg je voor dit soort machines, blokken die tonnen mee kunnen... ;)
 
Ja dat klopt; "men" schijnt te denken dat hogere KM standen alleen voor bmw's geen problem is maar volgens mij hoef je je bij geeneen merk echt zorgen te maken. Ja goed hoog toerige machines zoals 600cc racertjes ofzo of KTM's; ktm's hebben ook de naam niet zoveel km te kunnen maken, geen idee of dat terecht is. Maar verder...

Nou de mijne( KTM )staat al bijna 100000km op hoor en nog steeds prima :]
 
mijn BMW heeft weinig afschijving die krengen blijven veel waard zelfs met hogere km standen en zit nog niet op 100k
De bmw motoren die het halen blijven idd aan de prijs. Soort darwin vergiet filter iets :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is in Duitsland hè... :P

Jep, altijd goedkoop tanken hier ;-)

Inderdaad terug uit Zuid- Afrika (anders zou ik ook niet betalen...) Mis de bergen van Zuid-Afrika. Mis de offroad wegen. Mis de braai onderweg, waarbij we altijd een braaigrid aan de demper hebben vastgebonden. Mis de wijn. Mis de mooie rally's.

Maar nu heb ik gelukkig jullie weer ;-)
 
Bij mij mag er ook een M bij.



(Vroeger had je ook een M. Dan was je lid van de Melkbrigade. Maar die kennen jullie waarschijnlijk niet)
 
Oohw.... Ik dacht dat die "M" was voor de mensen welke bij de Mc.Donalds verzamelde :P

Ik heb "Meddo" vandaag ook maar even gebeld én daarna gemaild voor een overnachting. 't Is van me thuis uit bijna net zover naar Winterswijk als dat 't is naar Winterberg _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan