Hét MF Motorweekend 2017

Verkocht!

Toch op zoek naar wat wendbaarders en een comfortabelere houding.

Na 5 jaar VFR (was mn 1e motor)ook wel toe aan wat anders!!! Veel veranderd qua wensen en vooral rijstijl })


Ik zou wat tammers nemen, anders raakt Clowntje zo gefrustreerd dat'ie steeds achter je rijd
 
Ja andere Triumph gescoord, hij is bijna klaar, zal nog een weekje of wat nodig hebben tot alles binnen is. Nee joh, ik ga ech nie stoppen, ben inmiddels aardig verslaaft, had ik veeeel eerder mee moeten beginnen :Y . Dit jaar weet ik nog niet, moet even zien hoe het gaat lopen....
Heb je al idee wat voor bike het moet worden?
 
Laatst bewerkt:
Ja andere Triumph gescoord, hij is bijna klaar, zal nog een weekje of wat nodig hebben tot alles binnen is. Nee joh, ik ga ech nie stoppen, ben inmiddels aardig verslaaft, had ik veeeel eerder mee moeten beginnen :Y . Dit jaar weet ik nog niet, moet even zien hoe het gaat lopen....
Heb je al idee wat voor bike het moet worden?

Gewoon gezellig mee gaan!
Ik zit te kijken naar SV650 en hyosung.
Zaterdag kijken naar n hyosung comet. Nie de voorkeursfiets maar voor dit jaar ff ok kan k iig rijden. Kan m nog een beetje pimpen met streetfight koplampen en andere spiegeltjes. Is toch een belangrijke uitlaatklep, t kriebelt alweer nu t beter weer word }) *O*

Hyosung GT 650 Comet V -Twin
€ 1.250,00
http://link.marktplaats.nl/m1138303...ontent=app_android&utm_campaign=socialbuttons
 
We zullen zien......
Maar leuke fiets die Hyosung, lekker opvallend kleurtje ook. Hoop dat het wat wordt, want het begint al bijna lekker motorweer te worden :}
 
wegens overweldigende respons in het lullen topic :+ zal ik hier ook nog even peilen voor het rondje Grunn.

Ik kán beide dagen (nog) vanuit 't Brabantse land naar 't "hoge noorden" komen..... Dus zowel 6 als 7 Mei mogen wat mij betreft.
 
@Kingcoder mis mezelf op de lijsf? Maarrrr mn nickname Zal wel in vergetelheid zijn geraakt.


Welnee, maar toen je me appte dat je ovb wilde, lag ik op bed want mijn wekker gaat af om 5:15 he :)


Maar ik heb je in de ovb lijst gezet heur :+
 
Hallo :W

Na twee mislukte pogingen om een keer mee te gaan met het MF Motorweekend, moet het er nu maar eens van komen! Is er nog een bed vrij? *D
 
Hallo :W

Na twee mislukte pogingen om een keer mee te gaan met het MF Motorweekend, moet het er nu maar eens van komen! Is er nog een bed vrij? *D


:t :t

zodra je hebt betaald, is je reservering hard !
de details staan hier
@ King, mss handig als je weer even ergens vermeld hoeveel bedden er vooraf gereserveerd zijn?
 
Laatst bewerkt:
:t :t

zodra je hebt betaald, is je reservering hard !
de details staan hier
@ King, mss handig als je weer even ergens vermeld hoeveel bedden er vooraf gereserveerd zijn?


zo duidelijk (zie lijst)?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan