Hét MF Motorweekend 2017

Bevestiging van dontwalk, die komt op vrijdag naar het hotel en neemt dan het bedje over van DonDalton want die blijft maar één nacht

Top! Dontwalk er ook weer bij *O* *O* *O* *O*
 
KongCoder heeft zorgen: van de zorgen of je het aantal bedden wel 'verkoopt' tot (bijna) zorgen of je wel genoeg bedden hebt. :)
 
KongCoder heeft zorgen: van de zorgen of je het aantal bedden wel 'verkoopt' tot (bijna) zorgen of je wel genoeg bedden hebt. :)


KongCoder!! Dat was nog beter geweest; ik wilde destijds KingKong als mf naam maar die was gezet. Vandaar dat het iets anders werd. Maar KongCoder was nog leuker geweest. Damn!

En zorgen........ ja nu heb ik zorgen omdat we NOG GEEN ROUTES HEBBEN! :+
 
Laatst bewerkt:
KongCoder!! Dat was nog beter geweest; ik wilde destijds KingKong als mf naam maar die was gezet. Vandaar dat het iets anders werd. Maar KongCoder was nog leuker geweest. Damn!

En zorgen........ ja nu heb ik zorgen omdat we NOG GEEN ROUTES HEBBEN! :+
Geen routes? KIES maar.
Helaas gaan we maar een paar dagen . . .
(Maar we gaan het zéér binnenkort over ONZE routes hebben).
 
Laatst bewerkt:
Ja.....nee....ja....uhhhh... JAAA en meteen betaald voor mij en vloods99, hè hè eindelijk geregeld.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag dan ook de bevestiging van m'n teamleider gehad dat ik echt vrij heb.. Hopelijk niet te laat gezien de plekken :o

Geld over gemaakt, maar zit bij ABN dus zal er morgen pas op staan denk ik?
 
Laatst bewerkt:
KongCoder!! Dat was nog beter geweest; ik wilde destijds KingKong als mf naam maar die was gezet. Vandaar dat het iets anders werd. Maar KongCoder was nog leuker geweest. Damn!

En zorgen........ ja nu heb ik zorgen omdat we NOG GEEN ROUTES HEBBEN! :+



Hahahahahaha ik heb een nieuwe mf naam! Thnx modjes jahaja ik lach me rot!
 
Hahahahahaha ik heb een nieuwe mf naam! Thnx modjes jahaja ik lach me rot!
nog even een nieuwe user icon dan:
70318-200.png
 
Let op mensen! pm mij eerst voor je gaat betalen want anders moet ik het wellicht terugstorten want er zijn echt niet meer bedden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan