Hét MF Motorweekend 2017

vol-vol-300x291.jpg



Yessss!!! Tim is met de hakken over de sloot, dus dat betekend dat alle bedden bezet zijn!

*O* *O* *O* *O* *O* *O*


Mán wat heb ik er zin in!
 
whatsapp-logo-BC8C6EE427-seeklogo.com_.gif.png
zeg het valt me ineens op dat we "maar" 49 mensen in de groepsapp hebben, terwijl er 50 mee gaan. En van de mensen in de groepsapp gaat niet eens iedereen mee..... dus wie mist er?

Pm me even je nummer en ik voeg je toe. Zéker als we het weekend gaan naderen dan is dit een onmisbare bron van last-minute informatie!
 
[afbeelding]zeg het valt me ineens op dat we "maar" 49 mensen in de groepsapp hebben, terwijl er 50 mee gaan. En van de mensen in de groepsapp gaat niet eens iedereen mee..... dus wie mist er?

Pm me even je nummer en ik voeg je toe. Zéker als we het weekend gaan naderen dan is dit een onmisbare bron van last-minute informatie!



*O* c'est moi, mon cherry :W
 
[afbeelding]zeg het valt me ineens op dat we "maar" 49 mensen in de groepsapp hebben, terwijl er 50 mee gaan. En van de mensen in de groepsapp gaat niet eens iedereen mee..... dus wie mist er?

Pm me even je nummer en ik voeg je toe. Zéker als we het weekend gaan naderen dan is dit een onmisbare bron van last-minute informatie!
Zet maar in je agenda, 3 dagen vooraf. Eerder niet... :N
 
Zet maar in je agenda, 3 dagen vooraf. Eerder niet... :N


pff gewoon permanent op "dempen" zetten en jezelf beloven niet terug te gaan lezen als er een ziljoen berichtjes zijn.... dat doe je in de kroeg immers ook niet zeg ik altijd
 
[afbeelding]zeg het valt me ineens op dat we "maar" 49 mensen in de groepsapp hebben, terwijl er 50 mee gaan. En van de mensen in de groepsapp gaat niet eens iedereen mee..... dus wie mist er?

Pm me even je nummer en ik voeg je toe. Zéker als we het weekend gaan naderen dan is dit een onmisbare bron van last-minute informatie!

Ok, voeg me maar weer toe dan. ;-)
 
Kortom: je mist bijna niets als je NIET in de appgroep zit.

Als je die "WA Groep" gewoon op stil zet in WA dan heb je er ook geen hinder van tijdens de dingen waar je normaal druk mee bent :z

Een beetje "bijlezen" op z'n tijd is bést leuk en grappig, toch?
 
Laatst bewerkt:
Net Meddo gebeld en prijs was 68 pp voor kamer en 62 pp voor slaapzaal. Ligt dat nou aan mij of is dat niet echt goedkoop? :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan