Hét MF Motorweekend 2017

Maar Leo heeft de grootste
.
.
.
.
.
.
kofferset.


Bij mijn motor is 1 zijkoffer helemaal benut voor hulp in noodsituaties.
 
Spannend. De routes zijn zo goed als klaar. Alle lunch-stops bevestigd (de zieke kok is weer terug uit het ziekenhuis op 4 juni)....

Zal eens kijken of het dit weekend lukt om de definitieve set routes klaar te maken en rond te sturen.
 
Dat is mooi, dan kan ik mijn topkoffer thuis laten. (ik lijk wel een pizzabezorger als dat ding er op zit :+ )
 
Spannend. De routes zijn zo goed als klaar. Alle lunch-stops bevestigd (de zieke kok is weer terug uit het ziekenhuis op 4 juni)....

Zal eens kijken of het dit weekend lukt om de definitieve set routes klaar te maken en rond te sturen.

Én..... Moet ik een 1,5L fles aan extra benzine mee nemen? })
 
Tankstops op maximaal 180 km (maar meestal 160) en in Duitsland vrijwel allemaal Aral pompen met voldoende slangen *D

We hebben ons best gedaan deze keer om daarop te letten....

Mooi: Met RON 102 (Aral) moet 't wel goed gaan komen :9
 
Attentie attentie :)


Het word weer tijd voor het samenstellen van de contactlijst. Voor wie voor het eerst meegaat: deze lijst is van groot belang in geval van calamiteiten; als we je kwijt zijn, of als je zelf iedereen kwijt bent (want iedereen krijgt een kopie mee) of in geval van ongelukken zodat we je thuisfront kunnen bereiken. je vind het formulier hier: Contactformulier Hét MF Motorweekend 2017

denk eraan: invullen is VERPLICHT. niet op de lijst betekend uitsluiting. Verhuur ik je bedje aan een zwerver.

verzoek: telefoonnummer graag in het formaat +31622467587 opgeven
 
Laatst bewerkt:
Attentie attentie :)


Het word weer tijd voor het samenstellen van de contactlijst. Voor wie voor het eerst meegaat: deze lijst is van groot belang in geval van calamiteiten; als we je kwijt zijn, of als je zelf iedereen kwijt bent (want iedereen krijgt een kopie mee) of in geval van ongelukken zodat we je thuisfront kunnen bereiken. je vind het formulier hier: Contactformulier Hét MF Motorweekend 2017

denk eraan: invullen is VERPLICHT. niet op de lijst betekend uitsluiting. Verhuur ik je bedje aan een zwerver.

verzoek: telefoonnummer graag in het formaat +31622467587 opgeven

Die alarmnummers+polisnummer verzekering, motorverzekering of zorgverzekering of reisverzekering (of nog iets anders)?
 
Laatst bewerkt:
Die alarmnummers+polisnummer verzekering, motorverzekering of zorgverzekering of reisverzekering (of nog iets anders)?


gewoon het formulier invullen, er word vanzelf naar gevraagd
 
Daarom vraag ik het juist, er wordt alleen gevraagd om 'verzekeringsgegevens', niet welke verzekeringsgegevens :P

Nietes!

full


:+

[edit]of zie jij het formulier anders dan ik?[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Nietes!

[afbeelding]

:+

[edit]of zie jij het formulier anders dan ik?[/edit]

Nee, ik zie hem hetzelfde. Maar ik zie daar toch echt alleen een vraag om 'verzekeringsgegevens' en dan vervolgens de 2 alarmnummers en een polisnummer. Niet of het gaat om de telnummers en polisnummer van m'n motorverzekering, zorgverzekering, reisverzekering of brandverzekering (dat laatste zou een beetje raar zijn, maar goed) :+
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik zie hem hetzelfde. Maar ik zie daar toch echt alleen een vraag om 'verzekeringsgegevens' en dan vervolgens de 2 alarmnummers en een polisnummer. Niet of het gaat om de telnummers en polisnummer van m'n motorverzekering, zorgverzekering, reisverzekering of brandverzekering (dat laatste zou een beetje raar zijn, maar goed) :+

zeg bijdehandje, waarom zou ik je om je zorgverzekering of brandverzekering vragen? Komaan wel scherp blijven he; we gaan motorrijden. En als er wat gebeurt dan moet iemand je motorverzekering kunnen bellen. Ook als je motor in brand staat trouwens. Ik geef toe dat de vraag formulering niet geheel eenduidig en sluitend is, maar ik denk dat jij best weet wat waar moet staan. Toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan