Hét MF Motorweekend 2017

oef wat zijn er vroeg me :-)


We moeten nog de winter bbq plannen.... ik dacht een keer weer een beetje centraal, dus probeerde Scammie en toen dat niet ging iets in Oss; mijn modelvliegclub heeft een prachtige locatie maar het bestuur vond dat dat alleen kon voor vlieg gerelateerde activiteiten dus ik ben nog zoekende.... suggesties zijn welkom :-)
Je kan het anders inkleden. Ik wil wel luchtvaartdeskundige spelen. Heb al éénmaal moeten meehelpen in het onderzoek naar een 'luchtvaartongeval'. })
 
Zet mij maar ook weer vast op de ovb lijst want ik ga eerst vrij vragen dan pas kan ik mij inschrijven
want ik heb het dit jaar toch wel gemist maar kon niet anders
 
Hebben we nu dan ook groepsvervoer van de motoren in een vrachtauto naar het hotel?
Dan kunnen we met de AUTO erheen rijden.
Of kunnen de motoren én wij in die vrachtwagen? :) :) :)
 
He Dopey, kijk je wel een beetje uit hier in het Eindhovense?
NEEE Als je voor me voeten rijd dan kunde een luchthoorn verwachten :P :+

Vandaag ook weer zo gek op de n2 savonds met invoegen 90 rijden en dan opeens vol op de ankers uit het niks, niemand reed voor hem :X

Al zat ik er 100 meter achter de truck greep in met ook een noodremming maken :')
Fijn zo even ankeren met 12 ton |(
Dan bende blij dat je in de riemen zit en goede stoel hebt :X
WEl een voordeel van zo nieuwe vrachtwagen ook al doet het systeem soms iets teveel zijn best :')
 
NEEE Als je voor me voeten rijd dan kunde een luchthoorn verwachten :P :+

Vandaag ook weer zo gek op de n2 savonds met invoegen 90 rijden en dan opeens vol op de ankers uit het niks, niemand reed voor hem :X

Al zat ik er 100 meter achter de truck greep in met ook een noodremming maken :')
Fijn zo even ankeren met 12 ton |(
Dan bende blij dat je in de riemen zit en goede stoel hebt :X
WEl een voordeel van zo nieuwe vrachtwagen ook al doet het systeem soms iets teveel zijn best :')

Hmmm.... Ik hoop niet dat jij ooit met levende have, hangend vlees en/of vloeistoffen moet gaan rijden :o
 
NEEE Als je voor me voeten rijd dan kunde een luchthoorn verwachten :P :+

Vandaag ook weer zo gek op de n2 savonds met invoegen 90 rijden en dan opeens vol op de ankers uit het niks, niemand reed voor hem :X

Al zat ik er 100 meter achter de truck greep in met ook een noodremming maken :')
Fijn zo even ankeren met 12 ton |(
Dan bende blij dat je in de riemen zit en goede stoel hebt :X
WEl een voordeel van zo nieuwe vrachtwagen ook al doet het systeem soms iets teveel zijn best :')


12 ton valt toch wel mee, ik heb wel zwaarder gereden :-)
 
Ik zit er hier al ruim twee weken over te denken om m'n MT-10 weer in te ruilen :o

Huidige is nog net géén half jaar oud en heeft nog géén 2500 Km's op de teller maar.......



Plaatje is clickable voor de info.
 
Laatst bewerkt:
Willem,
Je bent gek !!!
Pffff van jouw afschrijving rij ik twee jaar motor 😳😳

Maar als jij het ervoor over hebt, gewoon doen
Je hoeft het voor niemand te laten 😊😊👍🏼👍🏼👍🏼

Lekker genieten 👍🏼👍🏼🎈💃🍾🎉
 
Laatst bewerkt:
Bakwagen mag maar Max 12 ton laden is dan totaal 19 ton

Maar gisteren met 40 ton in een trailer vrachtwagen gelest en das andere koek zeker als de vracht bestaat uit water :X
Maar moet goed komen
 
Lekker doen wimmel_1, stop de zelfkwelling, motorrijden is vooral emotie!

Je kan dan alleen niet meer de vering de schuld geven dat het niet opschiet in de bochtjes :+
 
Mooie fiets op de afbeelding! Begrijp wel de emotie.............!
Mss beter toch het verstand gebruiken?

Terwijl je deze nieuwe gaat kopen, staat er bij Yamaha (of een ander merk) al weer een nog nieuwere klaar die wellicht nog weer veel mooier is! Dus of je de aankoop dan heel erg slim kan noemen.................?

Ieder jaar een nieuwe is giga-afschrijving en of die nieuwe nu echt heel veel beter is?
De fabrikanten en de dealers hopen natuurlijk op veel meer van dit soort klanten.
Maar belangrijkste: Het is jouw gevoel en het is jouw portemonnee. Als je het er voor over hebt...........?

Mijn brommerd is zeker niet de mooiste, maar hij is wel betaald! Natuurlijk zie ik wel eens nieuwe fietsen die heel verlokkelijk lijken. Maar ga je daar werkelijk heel veel meer lol van hebben? Met die oude FZ van mij rijd ik ook door heel Europa. Als er per ongeluk toch een kras op komt, heb ik niet een week lang buikpijn.
Ga ik naar een stad als Palermo(Sicilië-Italië), dan parkeer ik gewoon in het centrum en dan staat ie er nog als ik terug kom. (zelf ervaren!)
 
Mooie fiets op de afbeelding! Begrijp wel de emotie.............!
Mss beter toch het verstand gebruiken?

Terwijl je deze nieuwe gaat kopen, staat er bij Yamaha (of een ander merk) al weer een nog nieuwere klaar die wellicht nog weer veel mooier is! Dus of je de aankoop dan heel erg slim kan noemen.................?

Ieder jaar een nieuwe is giga-afschrijving en of die nieuwe nu echt heel veel beter is?
De fabrikanten en de dealers hopen natuurlijk op veel meer van dit soort klanten.
Maar belangrijkste: Het is jouw gevoel en het is jouw portemonnee. Als je het er voor over hebt...........?

Mijn brommerd is zeker niet de mooiste, maar hij is wel betaald! Natuurlijk zie ik wel eens nieuwe fietsen die heel verlokkelijk lijken. Maar ga je daar werkelijk heel veel meer lol van hebben? Met die oude FZ van mij rijd ik ook door heel Europa. Als er per ongeluk toch een kras op komt, heb ik niet een week lang buikpijn.
Ga ik naar een stad als Palermo(Sicilië-Italië), dan parkeer ik gewoon in het centrum en dan staat ie er nog als ik terug kom. (zelf ervaren!)

Dat zegt niets; mijn ZZR1400 stond destijds (paar jaar geleden) dagelijks op het Beursplein in Amsterdam. Niet op slot (want ik heb geen slot). Ging alijt goed :+

En mijn AT staat ook altijd zomaar te staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan