poll patrick/diederick versus bos/valk

Bos/Valk is leuker, maar aan Patrick kan ik niet voorbij gaan.
Doe maar een optie in de pol voor beiden. Dan stem ik daar op. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bos/valk 10x beter en dan alleen eigenlijk omdat diederick er dan niet bijzit.. Als de motogp begint ga ik altijd over naar btsport stream.
 
He ja, leuk. Een commentator afzeiktopic. Hoeveel hebben we er daar al wel niet van gehad de afgelopen jaren?
 
Okee laat ik dan een serieuze reactie plaatsen.

Diederick de Vries vind ik mwah.
Patrick vd Goorbergh vind ik nog meer mwah maar inhoudelijk wel goed op de hoogte en kennis van zaken.
Bos & Valk zijn prima, lekker enthousiast en goed ingespeeld op elkaar.
Frank Weeink mis ik nogsteeds.
 
Vind ik geen leuk idee..... zeer slecht idee zelfs. Eindelijk eens een van die mannen hier op het forum en dan gaan een aantal personen hier hun uiterste best doen om ze compleet af te zeiken.... :N

Dit. Kansloos topic.
 
Om heel eerlijk te zijn zit ik helemaal niet op enige vorm van commentaar bij een wedstrijd te wachten.

Gewoon goede beelden met daarbij het motorgeluid ook goed hoorbaar en alleen verder nog genieten.
 
Om heel eerlijk te zijn zit ik helemaal niet op enige vorm van commentaar bij een wedstrijd te wachten.

Gewoon goede beelden met daarbij het motorgeluid ook goed hoorbaar en alleen verder nog genieten.

Beetje commentaar magwel, over rondetijden en andere interessante feitjes.. anders moet ik zelf altijd livetiming erbij houden :P
 
Ik vind Brits commentaar altijd erg gaaf.

Sinds de GP gratis op Eurosport te zien is ben ik meestal echter te lui om een Engelstalige stream op te zoeken dus doe ik het er maar mee.

Ik heb eigenlijk niets met Nederlandse verslaggevers. Ook niet met voetbal.


De beleving is heel anders ofzo. Ik weet het niet.
 
Om heel eerlijk te zijn zit ik helemaal niet op enige vorm van commentaar bij een wedstrijd te wachten.

Gewoon goede beelden met daarbij het motorgeluid ook goed hoorbaar en alleen verder nog genieten.

Op MotoGP.com is er de optie om alleen het 'ambient' geluid te horen, zonder commentaar. Werkt goed... En heel saai.
 
Bos/valk 10x beter en dan alleen eigenlijk omdat diederick er dan niet bijzit.. Als de motogp begint ga ik altijd over naar btsport stream.

Bos/Valk vind ik dan weer helemaal niks, ik vind Patrick en Diederick prima!
 
Op MotoGP.com is er de optie om alleen het 'ambient' geluid te horen, zonder commentaar. Werkt goed... En heel saai.

Ik volg de races via de Eurosport player en wanneer het niet op 1 of 2 wordt uitgezonden krijg je ook een stream zonder commentaar. Dat is vrij boring.
 
dat hier nog geen enorm groot hangslot op zit..

ze doen allemaal hun best, en ja ze missen wel eens wat, maar als ik de foto's uit de ES studio's af en toe op Kervin en Iwans twitter voorbij zie flitsen en daar 6 schermen, een bureau vol papieren en twee prikborden vol facts and figures zie hangen kan ik alleen maar respect ervoor opbrengen dat ze naast al die informatie ook nog eens lekker kunnen blijven lullen.

wij hebben het maar makkelijk met onze 50 inch breedbeeld!
 
dat hier nog geen enorm groot hangslot op zit..

ze doen allemaal hun best, en ja ze missen wel eens wat, maar als ik de foto's uit de ES studio's af en toe op Kervin en Iwans twitter voorbij zie flitsen en daar 6 schermen, een bureau vol papieren en twee prikborden vol facts and figures zie hangen kan ik alleen maar respect ervoor opbrengen dat ze naast al die informatie ook nog eens lekker kunnen blijven lullen.

wij hebben het maar makkelijk met onze 50 inch breedbeeld!

Helaas :N
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan