poll patrick/diederick versus bos/valk

Polletje openen wie op dit forum de zogezegde raceliefhebbers kenners :? die denken verstand te hebben van racen de grootste zeikers oftewel sukkels(er zijn er meer) is/zijn is beter ;) .

Kansloos topic dit tjonge tjonge :N .
 
dat hier nog geen enorm groot hangslot op zit..

ze doen allemaal hun best, en ja ze missen wel eens wat, maar als ik de foto's uit de ES studio's af en toe op Kervin en Iwans twitter voorbij zie flitsen en daar 6 schermen, een bureau vol papieren en twee prikborden vol facts and figures zie hangen kan ik alleen maar respect ervoor opbrengen dat ze naast al die informatie ook nog eens lekker kunnen blijven lullen.

wij hebben het maar makkelijk met onze 50 inch breedbeeld!


dit is dus precies wat ik bedoel!
 
Maar wat die 'Summentha' nu eigenlijk toevoegt is mij nog steeds een raadsel.
 
Maar wat die 'Summentha' nu eigenlijk toevoegt is mij nog steeds een raadsel.

Met dat witte truitje en de regen zag ik nog wel mogelijkheden, maar er kwam al een paraplu bij.
Moet zeggen dat dit weekend best goed gaat qua vragen, keek eerder nog al eens met plaatsvervangende schaamte.
 
Met dat witte truitje en de regen zag ik nog wel mogelijkheden, maar er kwam al een paraplu bij.
Moet zeggen dat dit weekend best goed gaat qua vragen, keek eerder nog al eens met plaatsvervangende schaamte.
Het zal wel snel moeten, want op antwoorden reageert ze nooit inhoudelijk.. alleen maar dank je wel. Of er zit echt niet meer in. :)
 
Wat maakt het nu werkelijk uit welke mensen welke commentatoren nu wel of niet kunnen waarderen.
Als je het niets vind zet ten ze het geluid maar af of zoeken ze maar een andere zender.

Ik kijk wel eens motorsport uit Engeland. De superenthousiaste commentatoren aldaar maken zat fouten, maar ik vindt het geweldig. Alleen als mijn vrouw ook in de kamer aanwezig is vraagt ze mij vriendelijk doch dringend een hoofdtelefoon op te zetten..... :+
 
Gisteren de races via een livestream met Engels commentaar bekeken. Opmerkingen als 'Petrucci set the world on fire, then his bike' en 'Scott Redding is about to be Crutchlowed' toen Redding tegen het einde van de race ingehaald zou worden door Crutchlow, maken het commentaar toch wel heerlijk om naar te luisteren.

Wat me dan wel weer wat tegen viel is dat ik pas later las dat Rossi op intermediates reed. Die info hadden ze dan weer niet paraat. Maar qua inleving en commentaar staan deze mannen toch wel op een wat hoger niveau dan het Nederlandse commentaar. Mannen vullen elkaar perfect aan, nooit een ongemakkelijk moment en verder goede observaties aangevuld met heerlijke opmerkingen zoals alleen Engelsen die kunnen maken, zie voorbeelden hierboven.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de races via een livestream met Engels commentaar bekeken. Opmerkingen als 'Petrucci set the world on fire, then his bike' en 'Scott Redding is about to be Crutchlowed' toen Redding tegen het einde van de race ingehaald zou worden door Crutchlow, maken het commentaar toch wel heerlijk om naar te luisteren.

Wat me dan wel weer wat tegen viel is dat ik pas later las dat Rossi op intermediates reed. Die info hadden ze dan weer niet paraat. Maar qua inleving en commentaar staan deze mannen toch wel op een wat hoger niveau dan het Nederlandse commentaar. Mannen vullen elkaar perfect aan, nooit een ongemakkelijk moment en verder goede observaties aangevuld met heerlijke opmerkingen zoals alleen Engelsen die kunnen maken, zie voorbeelden hierboven.

Dat van die intermediates kon je zelf toch wel zien? Maar inderdaad, humor is in de UK uitgevonden en ze hebben er een patent op.
 
Ja absoluut, je kan aan een rijdende motor goed zien wat voor banden erop zitten :} :}

Grappenmaker
Engelse humor moet je ook liggen. Ik hou echt van de Burnicle/Whitham combo. Die 2 samen zijn echt top. Een seizoen of 2 geleden was Eurosport2 in Nederland ook altijd in het Engels. Nu doen vd valk en Kervin ook het BSB. Ook prima die gasten doen het ook wel ok. Maar Engelse humor is het mooist, ik ben ook lid van Performance Bikes een Engels blad. Pure Engelse banter, kortom dom gelul. *O*
 
Ik mis Jaap Timmer :+

Max Biaggi die profvoetballer had kunnen worden ....
Ralf Waldmann die ook bij de vrijwillige brandweer zat ....
En die weetjes elke wedstrijd weer _O-

Ach elke commentator heeft plus- en minpunten, maar ik heb mij nooit zo gestoord dat ik het geluid uitdeed of van zender veranderde :N
 
Laatst bewerkt:
Wat ik pas echt kut vind, is dat bij ziggo je zo genaamd kan kiezen tussen Nederlands en Engels commentaar. Kies je alleen Engels, krijg je alsnog Nederlands commentaar. In ieder geval bij de live beelden. Kijk je het een dag later dan is de Engelse audio optie ineens wel weer Engels. :?

Hebben meer mensen hier last van met een Ziggo abbonement?
 
het maakt mij echt geen moer uit, ik denk er het mijne van en frons af en toe. Het geeft een goed gevoel als je de commentatoren voor bent, voel me dan net een kenner... Ze hebben allemaal hun pro's en cons en zijn daarmee een perfecte afspiegeling van het publiek dat ze bedienen...

De pitlane intervieuws zijn misschien niet hoogstaand, maar meer dan het geweest is de laatste jaren, en meer gezichten voor het publiek achter de rijders, prima toch...
 
Ik begin de pitlane reports vervelend te vinden,ze kunnen elkaar nauwelijks verstaan,de vragen zijn nietszeggend en het kost me een behoorlijk stuk beeld.
Gewoon af en toe een plaatje van Cementa in bikini volstaat.
 
jezus,kunnen die bosvalk mannen niet even langs Specsavers gaan of eerst even goed kijken voordat ze een mening klaar hebben.
corsi stak zijn been uit om iets te gaan doen(ja vallen inderdaad)tjongejonge!
en lowes........ ja laat maar. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan