poll patrick/diederick versus bos/valk

jezus,kunnen die bosvalk mannen niet even langs Specsavers gaan of eerst even goed kijken voordat ze een mening klaar hebben.
corsi stak zijn been uit om iets te gaan doen(ja vallen inderdaad)tjongejonge!
en lowes........ ja laat maar. :?
Goed geslapen? Kervin en Iwan al drie weekenden niet.
Respect voor die boys, maar jij maakt nooit fouten natuurlijk ;)

4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea
 
He ja, leuk. Een commentator afzeiktopic. Hoeveel hebben we er daar al wel niet van gehad de afgelopen jaren?
:^

Wat een kansloos topic. Who cares, als je het niks vindt, dan luister je niet. Klaar.
 
prima team dit seizoen, en ja er worden fouten gemaakt en ja ik denk soms (of beter schreeuw tegen de tv) waarom zien ze dat niet.

maar ze doen het leuk. kwam vanochtend een blogje tegen van Sam die midden in de nacht de jongens even een lekkere appeltaart ging brengen, ja dat kan een promotiestunt zijn, maar aan de spontane reactie van onze commentatoren te zien was het echt een verrassing!

goed om te zien dat ze leuk samenwerken!
 
Valk en Bos vind ik gezelliger en scherper. De info van vd G. kan ik goed waarderen. DdV is enthousiast maar in mijn ogen is er maar 1 echte motorsport commentator in NL en dat is Frank Weeink!

PS: Samantha mag van mij part in Europa ook thuis blijven, mis haar helemaal niet bij de overzeese GP's.
En als ze dan toch gaat, dan aub geen vragen stellen als er 100 motoren voorbij vliegen. Versta er bijna nooit iets van.
 
Zulke interviews komen natuurlijk on the fly. Je kunt niet van een teambaas om mechanicien onder de training verwachten dat ie even mee naar achteren wandelt. We moeten denk ik blij zijn dát er iemand in de pitstraat rondwandelt.
 
We hebben de Moto2 in bed gekeken en zelfs mijn vriendin haar interesse werd gewekt door de vorm van commentaar geven.
Vooral zo doorgaan dus. _O- :}
 
Vind dat ze het allemaal goed doen.
Ze vullen elkaar goed aan.
Zelfs Samantha wordt minder slecht :P .

Ik vind het vermakelijk om naar te luisteren.
 
Vind het commentaar ook prima. Ik ben allang blij dat zo'n beetje alles wordt uitgezonden. En Samantha is zeker een leuke aan/opvulling 8-)
 
dit is sam in bikini versie, ooit van instagram afgehaald ;)

als ze nu eens zo door de paddock ging lopen ?
full
 
Maar even voor mijn begrip:
Een commentator becommentarieert de wedstrijd, maar je mag de commentator zelf niet becommentariëren?
 
Volgens mij zag ik 2 lekkere peren, :+ Maar serieus,persoonlijk vind ik haar wel verbeterd.En over het commentaar van wie dan ook heb ik weinig te klagen,zou het zelf iig niet beter kunnen.
 
Bos en Van der Valk lullen soms wel erg veel en vergeten wat er op de baan plaats vindt. Bo staat al een paar minuten op P3 zij komen er pas achter al hij in beeld komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan