TK: 2014 Husqvarna Supermotard

Chantal88

Die hard MF'er
8 aug 2015
425
0
Oisterwijk
Te koop: 2014 Husqvarna FC250

Motor is erg compleet met:
  • Slipperclutch
  • Volledig programmeerbare ecu incl. mapswitch
  • Haan/excel wielen
  • Brembo remmenset
  • Hc-zuiger (Zo'n 3 uur oud)
  • Douchekop injectie
  • Hotcams / inlaatkant beter gemaakt.
  • Öhlins vering gemonteerd en afgesteld door Wim Kroon
  • Nieuwe Thor handvaten
  • Probent aluminium valbeugels + handkappen

Ongeveer 52 uur gelopen en 3 uur geleden voor het eerst open geweest.
Prijs is incl. extra setje slicks en wat reserve onderdelen.

Helemaal klaar voor endurance cup, onk en circuitdagen.

Prijs: €4.600,00 €4.099!!

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor! kickje.

Moraalridder modus aan ;)
Waar/ bij wie mag je met je spijkerbroek en sportschoenen op het circuit rijden?
Of heb je daar nog knie protectie onder en zijn het speciale motorschoenen?
 
Mooie motor! kickje.

Moraalridder modus aan ;)
Waar/ bij wie mag je met je spijkerbroek en sportschoenen op het circuit rijden?
Of heb je daar nog knie protectie onder en zijn het speciale motorschoenen?

ja dit kan echt niet..
 
Mooie motor! kickje.

Moraalridder modus aan ;)
Waar/ bij wie mag je met je spijkerbroek en sportschoenen op het circuit rijden?
Of heb je daar nog knie protectie onder en zijn het speciale motorschoenen?

Dit zijn een kevlar broek en alpinestars motorschoenen. Zo reed ze bij de laatste mvd middag toen ze haar schouder brak. Dat was met leer aan ook gebeurd.
 
Dit zijn een kevlar broek en alpinestars motorschoenen. Zo reed ze bij de laatste mvd middag toen ze haar schouder brak. Dat was met leer aan ook gebeurd.

ah, ok, leer help idd ook niet tegen breken :N
Ik zou persoonlijk niet zonder leer op een circuit rijden (ondanks dat kevlar echt wel goed is).
Zolang ze in de GP nog met leer rijden doe ik mee..... O-) Ook bij SM kun je met behoorlijke snelheden over het asfalt glijden. Daar is mijn inziens leer beter voor geschikt.
MvD heeft daar perfecte pakken voor. Zijn combinaties tussen leer/ stof. Moet je wel zelf nog knee protectoren in doen.... alleen de broek gaat je knieschijf niet redden _O- :N -O-
Maar motorschoenen :N hoe vaak ik niet een motor op mijn enkel heb gekregen :X :X Ik ben elke keer blij geweest met mijn cross laarzen :Y Maar ook die behoeden je niet voor het breken van je enkel -O-

Je gaat puur voor je eigen veiligheid en gevoel. Op zo'n foto komt een "spijker broek met gympies" gewoon vreemd over.

Maar on topic! HET GAAT OM DE VERKOOP VAN EEN MOTOR
Vette motor met veel Leuke opties.
Ideale fiets voor veel plezier op straat en het circuit!
suc6 met de verkoop (en genezen van de schouder)
 
Laatst bewerkt:
ah, ok, leer help idd ook niet tegen breken :N
Ik zou persoonlijk niet zonder leer op een circuit rijden (ondanks dat kevlar echt wel goed is).
Zolang ze in de GP nog met leer rijden doe ik mee..... O-) Ook bij SM kun je met behoorlijke snelheden over het asfalt glijden. Daar is mijn inziens leer beter voor geschikt.
MvD heeft daar perfecte pakken voor. Zijn combinaties tussen leer/ stof. Moet je wel zelf nog knee protectoren in doen.... alleen de broek gaat je knieschijf niet redden _O- :N -O-
Maar motorschoenen :N hoe vaak ik niet een motor op mijn enkel heb gekregen :X :X Ik ben elke keer blij geweest met mijn cross laarzen :Y Maar ook die behoeden je niet voor het breken van je enkel -O-

Je gaat puur voor je eigen veiligheid en gevoel. Op zo'n foto komt een "spijker broek met gympies" gewoon vreemd over.

Maar on topic! HET GAAT OM DE VERKOOP VAN EEN MOTOR
Vette motor met veel Leuke opties.
Ideale fiets voor veel plezier op straat en het circuit!
suc6 met de verkoop (en genezen van de schouder)

Yes alleen de leren damespakken zijn nou niet echt in veelvoud op voorraad. Heb er een paar aangehad maar die waren nou niet echt mooi passend. Ik ben dus nog op zoek naar een goed passend leren pak.
Ondertussen wou ik wel een keer rijden dus dan maar in de "casual" motorkleding (wel eerst gevraagd of het mocht natuurlijk).

Volgende week hopelijk weer voorzichtig mijn arm bewegen (na dokterscontrole) en hoop in het einde van het seizoen nog wat te kunnen rijden.

Ondanks mijn gebroken schouder (en het feit dat ik niet echt de snelste te noemen was) toch enorm veel plezier gehad op de Husq. Ik vind hem echt super leuk rijden, maar wil hierna weer iets "nieuws" opbouwen.
 
Yes alleen de leren damespakken zijn nou niet echt in veelvoud op voorraad. Heb er een paar aangehad maar die waren nou niet echt mooi passend. Ik ben dus nog op zoek naar een goed passend leren pak.
Ondertussen wou ik wel een keer rijden dus dan maar in de "casual" motorkleding (wel eerst gevraagd of het mocht natuurlijk).

Volgende week hopelijk weer voorzichtig mijn arm bewegen (na dokterscontrole) en hoop in het einde van het seizoen nog wat te kunnen rijden.

Ondanks mijn gebroken schouder (en het feit dat ik niet echt de snelste te noemen was) toch enorm veel plezier gehad op de Husq. Ik vind hem echt super leuk rijden, maar wil hierna weer iets "nieuws" opbouwen.

Je moet ooit een keer beginnen met circuit rijden. Als iedereen moest instromen op het niveau van bv MvD... dan was het startveld erg leeg.
Lekker meters maken en vooral plezier hebben. succes met de verkoop.
 
Misschien een idee van eens een prijsindicatie in de OP te zetten?
Vermits je er toch niet meer op rijdt is de prijs ook niet meer afhankelijk van de gereden uren, valschade en dergelijke...
Zo ga je ook minder gegadigden afschrikken denk ik ;)

En anders: kickje, dikke moto :Y
 
Misschien een idee van eens een prijsindicatie in de OP te zetten?
Vermits je er toch niet meer op rijdt is de prijs ook niet meer afhankelijk van de gereden uren, valschade en dergelijke...
Zo ga je ook minder gegadigden afschrikken denk ik ;)

En anders: kickje, dikke moto :Y

Gegadigden kunnen denk ik wel een idee krijgen van de prijs.
Standaard cross husq van dit type en jaar; 4400 euro. Set wielen; 1000 euro. Vering (ohlins) aanpassing; 650 euro. Remset; 400 euro. Koppeling; 800 euro. Handkappen, hendeltjes, klein spul; 150 euro.
Bouwkosten zonder de tuning en kenteken kosten gaan al ver over de 7K euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan