Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Hoi, ik ga een RSV aan schaffen, en zou graag een aankoopkeuring laten doen in de omgeving van Haarlem.
Is hier iemand bekend met Postma motoren.

Verder heb ik nog geen proefritje kunnen maken i.v.m regen, aangezien ik al een tijdje niet meer gereden heb wacht even op droog weer.
Ik ben niet heel lang, maar zijn er hier mensen van ongeveer 190 die goed op de RSV kunnen zitten.
Niet bekend.

Belangrijkste is dat de RSV goed start. Met de choke een beetje uit zou hij meteen aan moeten slaan.

Ik ben 181 en vind de kniehoek wat krap, maar zeker voor bovenlichaam ruimte zat. Mille is een van de beter zittende supersport fietsen voor langere mensen.
 
1.95 hier, het ligt er een beetje aan hoe flexibel je bent maar het kan prima. Het is ook een beetje de mindset denk ik.
 
Dat klinkt in ieder geval goed, weet er iemand een goed bedrijf voor motorfiets aankoop keuring in of dichtbij Haarlem?
 
Te koop.

Tijdens zolder opruiming kwam ik deze zet nog tegen.
Het betreft originele stickerset van een Aprilia RSV 2001 model.
Dat was toen mijn eerste Aprilia die ik zo nodig op zijn rechter zij moest neerleggen, echter kon ik toen alleen maar complete set bestellen wat een rib uit mijn lijf was :9

Dus zal zeggen doe een redelijk bod voor de overige stickers.

Mvg Kees
full
 
Voor de geintereseerden: heb wat onderdelen besteld voor mijn rsv bij aprilia superstore usa. Een onderdeel dat hier 706 euro kost heb ik daar 302 dollar betaald (+/- 275 euro). Vond dat nogal een frapant verschil.
 
Voor de geintereseerden: heb wat onderdelen besteld voor mijn rsv bij aprilia superstore usa. Een onderdeel dat hier 706 euro kost heb ik daar 302 dollar betaald (+/- 275 euro). Vond dat nogal een frapant verschil.


Hoeveel komt er nog bij qua invoeren?
 
Niets van privé naar privé-adres 😉

Maar inderdaad indien u rechtstreeks laat versturen kunnen er idd invoerkosten etc. bijkomen

Doe mij dat adresje ook eens dan:p

Al regelmatig wat willen kopen op af1 of aprilia superstore. Alleen de import en verzendkosten zijn zó hoog.

Echt belachelijk waarom onderdelen in europa tot wel 10 keer duur zijn dan in Amerika. En niemand kan mij vertellen waarom..

Bijvoorbeeld een edwards onderkant van de luchtfilterkast, kost hier zomaar 130-140 euro. In Amrika 25 fucking dollar!

Tuono 2007 velocity stack, in amerika 2 dollar per stuk.Hier zo'n 25 euro..
 
Ik kwam dit ding tegen op internet, weliswaar op basis van een Tuono, maar dat verschil is natuurlijk klein.
Wat een vet ding!

Zou best die van mij zo willen hebben! (zou wel andere paintjob kiezen)
Had gelijk al zitten zoeken naar die Tuono zijkapjes etc, maar is ook slecht te krijgen overal of het is extreem duur..

Made%252Bin%252BMetal%252BMotorcycles%252B-%252BAprilia%252BTuono%252BCR_730848127044163_9050783628251456572_n.jpg


Made%252Bin%252BMetal%252BMotorcycles%252B-%252BAprilia%252BTuono%252BCR_730848110377498_5259238633286381126_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeker, zeker met die uitlaat. Ziet er uit als een café, klinkt als een café. Dan moet het er een café zijn. Oud hollandsch bruin zal het ook wel goed doen.
 
Weet niet wie van jullie allemaal een Spyball alarm / startonderbreker heeft op de Mille, maar ik heb een tip; Helaas door schade en schande. Afgelopen donderdag heb ik getankt bij de (onbemande) Shell in Bleiswijk. Na het tanken kreeg ik de startonderbreker niet aan de praat. Je zou zeggen: batterijtje, maar heb direct de reservesleutel/afstandsbediening geprobeerd, maar ook zonder resultaat. Uiteindelijk ten einde raad de ANWB erbij. Wist het euvel niet te verhelpen. Af laten slepen. Kwam de bergingswagen zegt de beste man: Heb je al eens geprobeerd een paar honderd meter verder te starten? Ik: Hoezo? Hij: vanwege de straling en frequentie van allerlei apparatuur dat bij zo'n onbemande benzinepomp aanwezig is, en wat ernstig in conflict kan zijn met het signaal dat je afstandsbediening verstuurt. Zijn standplaats was Schiphol en zei dat hij wekelijks een paar van dit soort gevallen had.

Zo gezegd zo gedaan, maar helaas zonder resultaat omdat het alarm he-le-maal van het padje af was. Accupolen los (wat vanwege de backupbatterij natuurlijk geen klap uitmaakt), alles geprobeerd, maar helaas. Alarm bleef afgaan. Uiteindelijk in de handleiding van Spyball gelezen dat de sleutel en ontvanger met elkaar gesynct moeten worden door middel van de combinatie: contact aan, 1 sec. knop #1 inrukken, loslaten, en daarna 15 sec knop #1 ingedrukt houden. Systeem wordt gereset, et voila, geen probleem meer.

Kudo's voor de berger, die wist het nog beter (en sneller!) dan de ANWB zelf :)
 
Volgens mij leveren al die alarmen altijd meer problemen dan dat ze lief zijn. Ik begin er niet aan.
 
Ja. Gezeik. Accu loopt er langzaam op leeg. Als 'ie afgaat moet je wel oordopjes in want 120+ dB is niet te versmaden voor je gehoor. Demonteren is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Ook geen zin in. Alarm zat erop toen ik hem kocht, had er zelf niet zo snel voor gekozen.
 
Demonteren valt best mee hoor, gewoon wat draadjes volgen en weer met elkaar verbinden.
 
Jup, lijkt heel wat, (zijn ook aardig wat) maar als je gewoon de draden van het alarm volgt moet het goedkomen. ( ik ben ervaringen deskundige nadat ik een paar keer met een alarm stond, wat afging, bij ren pomp...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan