Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Yes. Dat is goede. Ik had eeb keer een grote bestelling in de us. Dus dat scheelde een hoop. Als je tot maandag wacht, ik kan deze lagers misschien goedkoop verkrijgen via een vriend.
 
Ik kan zelfs wat langer wachten. Ik trek het over een week of twee uit elkaar. Ik wil dan wat delen laten poedercoaten.

Ik ben er al uit. thx guys.
 
Laatst bewerkt:
Zo,ook maar weer eens melden.

Na de verkoop van de Factory '06 en de RSV-R '02 restte alleen de verkoop van Tuono nog om een V4 aan te schaffen. Echter waar de andere twee snel verkocht waren bleef de Tuono staan. Ondanks dat het een in prachtstaat verkerende carbon editie is.

Gaandeweg besloten om een in het achterhoofd zittende idee toch te gaan uitvoeren,omdat de Tuono veel rijplezier geeft en een v4 nog altijd kan. Mooie oer tuono,s worden schaars.

Daarom vorige week de mille van GielO overgenomen.De perfecte donor om de Tuono naar Factory om te bouwen.

De motor van GielO zal mijn fiets worden voor de circuitdagen waar ik er meer van wil gaan doen.
Deze zal worden voorzien van de wielen en de Showa vork uit de Tuono welke al door HK is aan gepast.De achtershock word geserviced.

Waar GielO stopt met de rsv voor de next level, is die voor mij een mooi startpunt om de rijke circuit km,s een vervolg te geven.

Ik zal gaandeweg wat foto,s maken.De LMD eind april is het doel om beide weer rijdbaar te hebben.
 
Wegens de recente verkoop van mijn RSV heb ik een center Constand over.

Deze:
cstands-power-088-01-1.jpg


€ 150,- vaste prijs

Zie ook deze link. Werkt perfect, je krijgt de RSV er met beide wielen mee los van de grond. Ideaal om te poetsen of te sleutelen. De motorfiets is vrij te verplaatsen.

Mijn stand is gemaakt voor het 2004 model.
Ik vermoed dat deze niet op de < '04 past, later wel (als het hetzelfde frame betreft).
 
Wegens de recente verkoop van mijn RSV heb ik een center Constand over.

Deze:
[afbeelding]

€ 150,- vaste prijs

Zie ook deze link. Werkt perfect, je krijgt de RSV er met beide wielen mee los van de grond. Ideaal om te poetsen of te sleutelen. De motorfiets is vrij te verplaatsen.

Mijn stand is gemaakt voor het 2004 model.
Ik vermoed dat deze niet op de < '04 past, later wel (als het hetzelfde frame betreft).

Heb wel interesse, stuur je zo een DM ;)
 
En heb nog wat RSV spul over:

• Smoke headlight covers
• Spanningsregelaar 2x
MWR air filter
• Zwarte duoseat (cover) met bagagerek: 1x gebruikt (hier op de RSV)
• Hyperpro progressieve voor-veren

Alles voor 2004(+) model.
 
Heb je toevallig een foto van de seatcover met rekje zonder dat hij op de motor zit? Heb misschien wel interesse!
 
Ik heb trouwens ook nog een rood voorspatbord, zwart kunststof achterspatbord. Van binnenwerk de twee kunststof kuipjes die 'op' de zijkuipen liggen en vastzitten aan de voorkuip. Ook nog twee originele spiegels (waar de draad af is geknipt, maar spiegels zijn ok).
 
Gereserveerd:
- Duozitje
- MWR luchtfilter
- Duocover met bagagerek
- Progressieve veren
- Spiegels
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog belang bij een achterveer van een mille (witte type) Inclusief triangel? Let op deze moet wel geserviced worden hij is namelijk lek.

Anders gaat hij hier de kliko in.
 
Iemand ervaring met MRA of andere windschermen voor Aprilia RSV Mille (2001-2003). De OEM vind ik niet zo lekker rijden op de snelweg.
Twijfel tussen een touring en (double) bubble. De touring lijkt mij wat buitenproportioneel lang (moet wel mooi blijven nog), maar heb het nooit in het echt gemonteerd gezien.
 
Wegens de recente verkoop van mijn RSV heb ik een center Constand over.

Deze:
[afbeelding]

€ 150,- vaste prijs

Zie ook deze link. Werkt perfect, je krijgt de RSV er met beide wielen mee los van de grond. Ideaal om te poetsen of te sleutelen. De motorfiets is vrij te verplaatsen.

Mijn stand is gemaakt voor het 2004 model.
Ik vermoed dat deze niet op de < '04 past, later wel (als het hetzelfde frame betreft).


nog te koop??
 
Ik denk dat ik inderdaad voor het MRA Racing ruitje ga. Smoke gekleurd. Van wat ik ervan lees zit het wel goed met de kwaliteit van MRA.

Verder wat rode reflectie rimstriping besteld van een in google hoog gepositioneerde motor sticker shop. 5mm breed, dus redelijk strak. Hopen dat het allemaal gaat lukken met de applicator. Twijfelde tussen strak en GP (met blokken). Toch maar voor strak gegaan (deze keer). Heb het idee dat reflectie niet helemaal handig is (gaat oranje worden e.d.). We gaan het zien :)

En daarnaast een made in china BT headset besteld voor mij en mijn vriendin. Afgelopen weekend in Amsterdam centrum elkaar toch een paar keer bijna kwijtgeraakt in de drukte :]
 
Laatst bewerkt:
Hier een rondje Zandvoort op mijn stock 99 (oer)mille, gefilmd door een andere mille rijder (ene René, ook van hier?). Ik rijd dus voorop.

 
Ik denk dat ik inderdaad voor het MRA Racing ruitje ga. Smoke gekleurd. Van wat ik ervan lees zit het wel goed met de kwaliteit van MRA.

Verder wat rode reflectie rimstriping besteld van een in google hoog gepositioneerde motor sticker shop. 5mm breed, dus redelijk strak. Hopen dat het allemaal gaat lukken met de applicator. Twijfelde tussen strak en GP (met blokken). Toch maar voor strak gegaan (deze keer). Heb het idee dat reflectie niet helemaal handig is (gaat oranje worden e.d.). We gaan het zien :)
Ik ook *D

Heb dan vellen met striping die al voorgesneden is, dus gewoon 4 stickers erop plakken.
Ik heb 8mm trouwens :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan